Евакуираха 2500 души в малък германски град заради две неизбухнали бомби от Втората световна война

Спецпрокуратурата дава подробности за акцията срещу престъпна група за трафик на мигранти

Предупреждения за опасно време и днес, оранжев код в 4 области в страната

КЕВР обсъжда цената на природния газ

Съветът на коалицията ще заседава за партийните субсидии

Италиански мафиот избяга от затвор в Уругвай

На 25 юни 2019 да почерпят

Голф комплексът до Елин Пелин има нов собственик Имотът е продаден на българска компания, собственост на бизнесмена Мирослав Печев

Над 3000 софиянци дават жилищата си на туристи Броят на обектите, предлагани чрез Airbnb, расте с 80% годишно

Два изтребителя „Юрофайтър“ се сблъскаха в Германия, един пилот е загинал

Холандия без мобилни и стационарни телефони заради авария

Буря отнесе покрива на кооперация в Пловдив

Наредба ще доведе до хаос в туризма Нормативният акт не прави разлика между продажба и плащане в сектора на услугите

Двоен стандарт при 30% от храните в ЕС Кока - колата с глюкоза и повече калории у нас

Аварийно-спасителни екипи в Пловдив са реагирали над 40 сигнала заради дъждовете В София пожарникари са отработили 42 сигнала

Причината за катастрофата на самолета на „Еър Ейша“ – неизправност в кормилната система

Неизправност в контролната система на кормилото се е оказала решаващият фактор за катастрофата на самолета на компанията „Еър Ейша“ на 28 декември миналата година, при която загинаха 162 души, съобщи Франс прес като се позовава на доклад на индонезийския Национален комитет по сигурността на транспорта.

Според индонезийските следователи, честите проблеми със системата са накарали пилотите да изключат автопилота при облачно време в опит да подобрят ситуацията, а след това и да загубят контрол над самолета Airbus A320-200. Според експертите, връзка в ограничителната система на управлението – която помага да се контролира движението на вертикалното кормило – е била пукната, поради което електрониката е изпращала постоянни предупреждения на пилотите.

Когато са получили четвъртото предупреждение, пилотите са изключили част от контролната система на самолета, за да я рестартират. Това е довело до изключване и на автопилота и самолетът е започнал да се върти, твърдят авторите на доклада.

„Последователните действия на екипажа са довели до невъзможността да контролират въздушния съд“, пишат експертите. Според тях, самолетът е влязъл в „прoгресивно влошаващо се състояние, отвъд възможностите на екипажа да го стабилизира“.
Данните от полета не показват атмосферните условия да са оказали някакво критично влияние върху самолета, отбелязват още следователите.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.