Сделката за F-16 влиза в парламента

Мъж се самозапали пред японското посолство в Сеул

Тръмп съобщи, че САЩ са свалили ирански дрон в Ормузкия проток

„Левски“ строи два изкуствени терена

На 19 юли 2019 да почерпят

Президентът Радев: За някои е важно да спечелят те, пък ако ще, да загуби цял народ

Токов удар причинил срива на БТВ

БТВ спря за половин час

5G мрежите спъват подслушването на престъпници Европол се жалва, че няма ресурс за битка при новите телекомуникационни системи

Урсула фон дер Лайен заяви, че Европейският съюз не иска твърд Брекзит

Три от три за Хубчев, „Левски“ продължава напред в Европа

Над 100 безплатни културни събития Йорданка Фандъкова представи лятната арт програма на София

Кръводаряване в деня на Левски

Обвинената за подкуп бивша шефка на ТЕЛК-Ловеч е на свобода срещу 3000 лева

Наесен поскъпват ваканциите, купени през туроператори Заради данъчна наредба фирмите фалират или се местят в чужбина

10-годишно момиче от Разлог се натрови с хапчета за хипертония

10-годишно момиченце от Разлог се натрови с лекарства за хипертония.Състоянието на детето е критично, прието е по спешност в реанимация на благоевградската болница. Инцидентът с малката Катя И. станал вчера в дома й. Тя погълнала над 10 таблетки от медикамента „Хлофазолин“, лекарство за смъкване на високо кръвно налягане и забавяне на сърдечния ритъм, пише struma.bg.

След поглъщането на огромната доза детето изпаднало в нестабилно състояние със забавени реакции. Прието е със силна интоксикация на организма във филиала на Спешна помощ – Разлог, за овладяване на натравянето е транспортирано за болницата в Благоевград. На момичето се провежда интензивно лечение под активно наблюдение от анестезиолог в реанимация.

Какво е подтикнало момичето да погълне високата доза медикаменти, засега остава неизвестно. За инцидента е информирана и полицията. Служители на реда от РУП – Разлог работата по случая.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.