На 16 юли 2019 да почерпят

„Левски“ с убедителен старт на новия сезон, юноша изработи три гола

България е в топ 20 по поскъпване на домовете

Вучич помоли Макрон за помощ по пътя към ЕС и за разрешаване на кризата с Косово

Трус от 3 по Рихтер разлюля Вранча

„Руска връзка” тресе коалицията в Италия Близък до “Лига” лобист търсел финанси от Кремъл

Ердоган: Турция се надява да организира съвместно с Русия производство на системи за ПВО

Частично лунно затъмнение в нощта на 16 срещу 17 юли

Плащаме на ЕС за пластмасовите опаковки Обсъждат нови приходи в бюджета на общността

ЕС одобри санкции срещу Турция заради сондажите в шелфа на Кипър

МВФ: Вдигнете възрастта за пенсиониране Работниците намаляват с 30% през следващите 30 години

Министерство на финансите: На 19 юли партиите ще получат втората част от държавната субсидия за 2019 г.

Частна здравна каса, ако има 500 000 желаещи Новата визия за бъдещето на осигурителния модел поставя повече въпроси и неясноти, отколкото решения

Русия и Украйна готвят голяма размяна на затворници

Ирак предаде на Русия 33 деца на членове на ИДИЛ

7077 души обслужени за месец в данъчното във Велико Търново

Общо 7077 данъкоплатци и осигурители са били обслужени само през ноември в Териториалната дирекция на НАП във Велико Търново.Около 8 минути средно са били необходими за обслужването на един клиент.

1665 души са посетили приходната агенция в областния град по въпроси, свързани със здравния статус. Около 1100 са се редили на гишетата за подаване на данъчни и осигурителни декларации и уведомления за трудови договори. 940 са го направили по необходимост от издаване на удостоверения и други документи, а 137 са поискали да получат информация и техническа помощ.

Статистиката на приходоното ведомство сочи, че 388 клиенти причината за посещението е било уточняване на задължения чрез електронната услуга „Справки за задължения“, а за 188 данъкоплатци – регистрация или промени в регистрацията. Други 193, използващи пълномощник, са написали заявление за подаване на документи по електронен път, а 236 са поискали издаване ПИК /б.а.персонален идентификационен код/. 65 клиенти пък са подали заявление за прехвърляне на универсален пенсионен фонд в НОИ.

„Вече 4 месеца в салоните за обслужване на клиенти публични изпълнители извършват услуги за уточняване на задължения по изпълнителни дела и други справки. През последния месец по този повод агенцията са посетили 168 души“, информираха от НАП в старата столица.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.