На 16 юли 2019 да почерпят

„Левски“ с убедителен старт на новия сезон, юноша изработи три гола

България е в топ 20 по поскъпване на домовете

Вучич помоли Макрон за помощ по пътя към ЕС и за разрешаване на кризата с Косово

Трус от 3 по Рихтер разлюля Вранча

„Руска връзка” тресе коалицията в Италия Близък до “Лига” лобист търсел финанси от Кремъл

Ердоган: Турция се надява да организира съвместно с Русия производство на системи за ПВО

Частично лунно затъмнение в нощта на 16 срещу 17 юли

Плащаме на ЕС за пластмасовите опаковки Обсъждат нови приходи в бюджета на общността

ЕС одобри санкции срещу Турция заради сондажите в шелфа на Кипър

МВФ: Вдигнете възрастта за пенсиониране Работниците намаляват с 30% през следващите 30 години

Министерство на финансите: На 19 юли партиите ще получат втората част от държавната субсидия за 2019 г.

Частна здравна каса, ако има 500 000 желаещи Новата визия за бъдещето на осигурителния модел поставя повече въпроси и неясноти, отколкото решения

Русия и Украйна готвят голяма размяна на затворници

Ирак предаде на Русия 33 деца на членове на ИДИЛ

Президентът на КНСБ Пламен Димитров: Категорично против съм „данък Перник“

Президентът на КНСБ Пламен Димитров и депутатът Мартин Димитров се обявиха против въвеждането на пътна такса за колите, който влизат в София, а нямат столична регистрация. Идеята се лансира преди дни и на шега бе наречена „данък Перник”, визирайки големия поток от коли от миньорския град, които влизат в столицата.

„Аз съм категорично против такава такса и се надявам повече да не ми се задава този въпрос. В целия Европейски съюз говорим за свободно придвижване на работна ръка, стоки и капитали и на този фон да говорим за такса за коли, които влизат в София от съседен град, е несериозно. Аз съм софиянец, но вярвам в свободното движение, а не в софийското жителство”, каза Мартин Димитров пред bTV и добави, че ако се прави нещо в посока облекчаване на трафика, то това трябва да е развитието на метрото.

„Не е сериозно да се обсъжда тази идея. В случая става въпрос за увеличаване на приходите от местни данъци и такси, но не това е начинът. Факт е, че от 264 общини само 30 са на плюс, а другите са на изравнителни източници. Но се де въвежда такса за движение от град в града е несериозно. Като се цели облекчаване на трафика хората са го измислил – четни и нечетни номера, ограничен достъп до централните части и т.н. Не трябва да откриваме топлата вода”, каза пък президентът на КНСБ Пламен Димитров

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.