Тир и кола катастрофираха между Своге и Церово

Помпео: САЩ са готови да преговарят с Иран без предварителни условия

Иран плени британски танкер в Ормузкия проток

70-годишен мъж е загинал, след като е блъснат от кола на пътя Разград – Русе

САЩ свалиха ирански дрон, Техеран отрича (обзор) ВМС на САЩ използвали електронно заглушаване

Горанов за хакването на НАП: Скоро разбрах, че да направиш такава беля на практика е ненаказуема

„Боинг“ е загубил близо 5 млрд. долара заради скандала с модел „737 MAX“

Холандия частично отговорна за Сребреница

Тръмп се срещна с астронавти от „Аполо 11“, стъпили преди 50 г. на Луната

Засилен трафик на „Капитан Андреево“

Китайската космическа лаборатория „Тянгун-2“ изгоря в земната атмосфера

Двама парапланеристи пострадаха край Дупница

Доналд Тръмп за иранския дрон: Няма съмнение, свалихме го

Хакнатите данни били със събути гащи Не са били криптирани, съобщи Венцислав Караджов, шеф на Комисията за защита на личните данни

УЕФА наказа България заради расизъм

Корейският лукс идва в нова марка

Луксозните марки азиатски автомобили се увеличават с още една. Корейският гигант Hyundai лансира Genesis като отделен премиум бранд. Под това име досега се продаваше лимузината на корейския концерн, която носи различна емблема на решетката от тази на Hyundai. Занапред това се превръща в лого на новата марка Genesis. Нейните модели ще носят означение с буквата G и цифра, маркираща сегмента – например G70, G80, G90 и т.н. До 2020 година ще излязат шест нови автомобила Genesis, които ще конкурират германските и японските премиум марки. Очаква се това да бъдат класически лимузини в средния и високия клас и SUV-ове.

Първата цел на Genesis е най-напред да се утвърди на благодатните пазари в Южна Корея, Китай, Северна Америка и Близкия изток, където има силно търсене на луксозни коли, а след това и в Европа. В тези райони успешно продават колите си другите премиум марки на големите азиатски компании – Lexus на Toyota, Infiniti на Nissan и Acura на Honda. С отделянето си в самостоятелен бранд Genesis скъсва с имиджа на производител на масови автомобили, какъвто е Hyundai. Концернът Hyundai-Kia е най-бързо развиващият се автогигант през последните години и заема пето място по продажби в световен мащаб след Volkswagen, Toyota, General Motors и Renault-Nissan. Корейците са амбицирани за още по-голямо парче от пазарната торта, особено след последните сътресения във Volkswagen, и ускоряването на проекта Genesis го доказва. Планът за самостоятелна марка датира още от 2008 година, когато бе пуснат първият модел Genesis.

Новата марка излиза с амбицията да създаде ново определение за понятието автомобилен лукс, фокусиран върху хората. Това е заложено и в името Genesis, което някои ще свържат с популярната рокгрупа на британския музикант Фил Колинс, но по-скоро трябва да търсят библейския мотив за сътворението на света. Брандът ще предлага на клиентите си нови интелигентни решения за спестяване на време и усилия, както и технически иновации за по-лесно и безопасно шофиране. Водачът ще борави безпроблемно и интуитивно с високите технологии, без да се стъписва и обърква при работата с тях, както се случва в други премиум лимузини. Моделите Genesis ще притежават изключителни динамични характеристики и дизайн и ще гарантират персонализиран подход и премиум обслужване на всеки собственик. Единственият автомобил към момента с това име е предвестникът на цяла нова генерация луксозни корейски коли.

Всичко най-добро присъства на борда

Актуалното поколение Genesis дебютира в рамките на марката Hyundai на автосалона в Детройт през миналата година. Неговата задача бе не толкова пазарна, колкото просветителска – да покаже на потенциалните купувачи, че и в Южна Корея могат да строят суперлуксозни лимузини, претъпкани с най-модерна електроника на нивото на Mercedes и BMW. А това е изключително трудна и амбициозна цел, тъй като (почти) всички производители вече искат да са премиум, а двете водещи германски компании непрекъснато вдигат летвата.

Премиерата на Genesis неслучайно беше в САЩ, тъй като приоритетът беше американският пазар, където се цени комфортното пътуване по хубавите магистрали, големината на автомобила не създава проблеми с паркирането и разходът на гориво не е от първостепенно значение. Дългият 5 метра флагман на Hyundai се задвижва от 3,8-литров бензинов мотор V8 с 315 конски сили, комбиниран с 8-степенен автоматик и двойно предаване. Интериорът е на топ ниво с естествени дървени фурнири и предлага всички възможни удобства на пътниците.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.