На 19 юни 2019 да почерпят

Шофьор помете полицейски шеф на мотор в София

Западът превръща хората в биороботи с айфони

Емил Радев ще е евродепутат от листата на ГЕРБ

Борис Джонсън печели най-много гласове на второто гласуване на депутатите консерватори

Румънец начело на фракцията на Макрон Дачиан Чолош е компромис между Париж и Хага

Солистите Виктор и Евгения: Нашият хор помага да разберете Русия Започна турнето на Кубанския казашки ансамбъл в България

Газ битката САЩ – Русия сваля цената на горивото у нас В хъб “Балкан” се чака, освен руско и азерско гориво, и американски и египетски втечнен газ

Българите никога няма да надхвърлят 7 млн. души По най-лошия сценарий за 80 г. ще се стопим до 2 млн.

Алесандра Амброзио си почива в съседна Гърция

ЕС отложи до октомври решението за започване на преговори с Албания и Северна Македония

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в сряда, 19 юни 2019

Купуваме 50% по-малко нови коли от гърците Германците ни изпреварват осем пъти по автомобили

Тръмп: Бих обмислил военно нападение срещу Иран, за да не се сдобие с ядрено оръжие

Образователният министър Красимир Вълчев: Още 113 училища стават иновативни 400 от 2400 школа въвеждат подобрения в преподаването

Павлова: Нови 60 км от магистрала „Хемус” може да са готови през 2020 г.

„Строителството на нови близо 60 километра от магистрала „Хемус” може да започне през 2017 г. и да завърши през 2020 г. Тези срокове ще бъдат спазени, ако преминат успешно процедурите по отчуждаване на терените, през които ще преминава трасето“. Това съобщи министърът на регионалното развитие и благоустройството Лиляна Павлова пред Нова телевизия.

Ценовите оферти на кандидатите за изграждане двата лота от Ябланица до разклона за Плевен/Ловеч ще бъдат отворени на 7 декември. Първата отсечка е с дължина 23 км и прогнозна цена 168 млн. лв., а втората е 36 км и цената й е 266 млн. лв.

Критерият за избор на изпълнител ще е „икономически най-изгодна оферта“ с относителна тежест на финансовата оценка 75 % и на техническата оценка 25 %. След първият етап, при който фирмите бяха отсявани според техническите им възможности, останаха 6 компании за по-късата отсечка и 5 за по-дългата.

От 20 хил. км републиканска пътна мрежа третокласните пътища са 12 хил. км. 600 млн. лв. годишно за необходими, за да се поддържат пътищата в добро състояние, а приходите на държавата са около 200 млн. лв., каза още Павлова. Тя допълни, че построените през последните години близо 300 км нови магистрални участъци са изградени със средства от европейските фондове, които финансират само строителство, но не и ремонти. Поддръжката им налага увеличението на цената на годишната винетка, коментира министърът.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.