На 17 юли 2019 да почерпят

ЦСКА прескочи “Титоград”, чака “Осиек”

Украйна арестува хакер, издирван с години от САЩ

Разследват измами с техника за 45 000 евро и 28 800 литра спирт Фирма от Долна Оряховица изпищяла при сделка с трактор от Полша, Захарни заводи попаднали в капан за износ в Италия

74 българи емигрират в Германия дневно Населението й надхвърли 83 млн. души

Ангела Меркел и други европейски лидери поздравиха новия шеф на ЕК Силвио Берлускони пръв стисна ръката на Урсула фон дер Лайен

Рекордьор по смъртност в ЕС остава България Страната ни е на първо място с 1602 починали на 100 000 жители

Урсула фон дер Лайен е новият председател на Европейската комисия

Хакерът отмъщавал за свалянето на Тодор Живков Електронна услуга за връщане на ДДС позволила неправомерния достъп в сървъра

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в сряда, 17 юли 2019

Санкция до 20 млн. евро грози НАП заради изтеклите лични данни на милиони българи

Арест за 6-ма шефове от фонд „Земеделие” (обзор) Държавните чиновници заподозрени като помагачи на алкохолния бос Миню Стайков

До 30% отстъпка от тол таксата за тирове (обзор) Тестват новата система при максимална цена от 12 ст. за километър

Военно положение заради чумата по свинете България губи стотици милиони лева, ако заразата стигне индустриалните ферми

Гледайте НА ЖИВО гласуването за председател на Eвропейската комисия (ВИДЕО)

Малкият Ford Red Edition с трицилиндров двигател със 140 коня

Георги ЛУКАНОВ

Има автомобили, които трябва да се карат ангажирано. За да се изкефите от тях, е необходимо да не сте се „разплули“ зад волана, а да сте заели правилната за шофиране позиция (със сгънати в лактите ръце) и да боравите чевръсто с лоста за скоростите. Такава кола е Ford Fiesta в модификацията Red Edition.

Този мъник е невероятно пъргав и дава удоволствие от шофирането, макар че разполага с трицилиндров бензинов двигател, наречен от компанията EcoВoost. Малката подробност е, че този мотор разполага с турбо и с цели 140 конски сили.

Ускорението с него от място до 100 км/ч отнема 9 секунди, а максималната скорост достига 201 км/ч.

Не съм голям фен на „модните“ трицилиндрови агрегати, защото рекламираният разход на бензин по каталог „отива на кино“, ако натиснете возилото по-здраво на магистралата. При теста на тази фиеста, преминал изцяло в градски условия, компютърчето зад волана закова разход на бензин от 6 литра на сто, едно отлично постижение за софийските задръствания!

Освен това тези двигатели имат турбодупка и тръгват от място по-скоро като дизелови и определено трябва да се свикне с тях. Напаснете ли си „характерите“ с трицилиндровия мотор, а това не отнема дълго време и не е трудно, често ще виждате останалите участници от движението зад тривратата червена Fiesta. При вдигане на оборотите и чевръсто превключване на скоростите малката кола реагира като ужилена и ускорява страхотно.

Ford Fiesta Red Edition е изключително пъргав, а допълнително втвърденото му окачване позволява на водача да е един малък господар на пътя и да насочва колата с голяма прецизност в посоката, която е задал.

Картинг усещането позволява да влизате, а и да излизате стабилно от остри завои с по-височка скорост, както и при изпреварване безпроблемно и без никакво занасяне да сменяте лентите на движение.

Освен това електрическото серво на кормилото е с нови настройки и осигурява по-директна обратна връзка с шосето. Коригирани са спрямо мощността на двигателя и предавателните числа на 5-степенната механична трансмисия.

Целия тест можете да прочетете в новия брой на списание „Авто Труд“

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.