Британец, отровен с „Новичок“ в Еймсбъри, ще съди Русия

Малина Едрева, ГЕРБ: Г-жа Фандъкова ще се яви на всички предстоящи дебати за София

Евродепутатът Емил Радев: Без анонимни банкови сметки и сейфове от 2020 г.

Симеон Сакскобургготски: Независимост в пълния смисъл е невъзможна дори за най-великите държави

Кристали вместо сълзи капят от очите на арменка (СНИМКИ)

СЗО: Едва половината от световното население разполага със здравни грижи

Министър Банов: Намаляват нарушенията при частните собственици на сгради паметници на културата

ГЕРБ регистрират утре кандидатите си за местните избори в София

Израелският президент решава кой ще е следващият премиер – Нетаняху или Бени Ганц

Иран освобождава до часове задържания шведски танкер

МВнР: Няма данни за пострадали българи при земетресението в Албания

Две земетресения край Кърджали

Ердоган потвърди готовността на Анкара за военна операция в Северна Сирия

Полицията в Хонконг използва сълзотворен газ срещу демонстранти

Министър Ангелкова: Културно-историческият туризъм е стимул за вътрешните пътувания и икономиката

ТИР-опашката на Дунав мост намаля

Струпването на камиони към Дунав мост вече е овладяно, съобщиха от Митница Русе. От 1 декември т.г. въведеният нов начин за плащане на пътни такси и разрешителни режими предизвика ежедневни опашки от ТИР-ове по бул. „България“ към ГКПП. Тежкотоварните автомобили вече се обслужват само чрез ПОС-терминали, като режимът не важи за други превозни средства.

Транзитни шофьори недоволстваха, че чакат до 15 часа. Много от тях не бяха прочели предупредителната табела на пункта. Някои не носеха банкови карти, а други не помнеха ПИН-кодовете си или пък пластиките им бяха надраскани и се отхвърляха от електронните четци. Те плащаха на ръка налога на българските си колеги, за да преминат моста.

За да намалее колоната от чакащи ТИР-ове, беше отворено допълнително трасе с 3 гишета. Освен че се улеснява трафикът на ГКПП, с безкасовото плащане се избягват възможностите за корупция.

Движението на Дунав мост е затруднено и заради продължаващия ремонт в румънската част, напомниха от ГКПП. Потокът от тежкотоварни и леки автомобили е само в едното платно и се регулира от граничните власти в Гюргево със светофари. Според предварително обявения график реконструкцията трябва да приключи до края на т.г.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.