Лозан Панов: Има риск изборът за главен прокурор да остане само с една кандидатура

Българин е загинал при верижна катастрофа в Италия Шестима души са ранени при инцидента

Камелия се пусна чисто гола (СНИМКА)

Сливенската полиция издирва 60-годишен мъж

Венцислав Караджов: Глобата за НАП може да е до 20 млн. лв. и ще е от бюджета ѝ

Луксозните жилища в строеж нараснаха с 44% Повишава се търсенето на домове с 2 и 4 спални

Задържаха мъж, вилнял с брадва и стрелял с пистолет в Белоградчик

Георги Дюлгеров: Разбрах кой съм и какво мога След музиката, метеорологията е другата ми страст, признава поп изпълнителят

Съперничеството между ЦСКА и „Осиек“ – пряко по bTV Action

Турски гранд взима Кешеру

Зоран Заев: България ни помага много в процеса на евроинтеграцията

85-годишен помете пешеходец в Слънчев бряг

Прокуратурата: Събраните доказателства не разколебават предположението, че Кристиян Бойков е извършил хакерската атака Той е разполагал с базата данни на НАП преди разпространението й в интернет пространството

13-годишно момиче загина в катастрофа край Враца

Доц. Георги Пеехливанов: Зарази дебнат на плажа При поява на течение - вагинално или от уретрата, търсете лекарска помощ

Повече финес и проходимост

Нищо чудно един ден нашите наследници да разглеждат Range Rover Evoque като експонат между картините и скулптурите в някой музей на изкуството. Автомобилът заслужава място там заради своя дизайн, който го превърна в първия масов модел в близо 70-годишната история на Land Rover. Още при лансирането си през 2011 г. кокетният кросоувър се превърна в звезда на пътя и всеобщ любимец на шофьорите и от двата пола, за да се продаде в почти половин милион екземпляра. Никой друг Land Rover не е трупал толкова големи пазарни обеми за толкова кратко време, а огромният успех може да се обясни най-вече с външния вид – тази кола просто е красива. Затова задължителният фейслифт в средата на жизнения цикъл е твърде нежен. На модел, който се харесва, не му трябват сериозни пластични операции. Корекциите по визията са малко, но се забелязват при внимателно вглеждане – например елегантните светодиодни дневни светлини, модернизираната предна броня, по-големите въздухозаборници, двата варианта на решетката. Evoque става първият Land Rover с адаптивни фарове с пълна LED технология, които великолепно осветяват пътя нощем.

По-сериозните новости не се виждат отвън. Под предния капак вместо досегашния 2,2-литров дизелов мотор работи изцяло нов 2,0-литров Ingenium двигател в две нива на мощност – 150 и 180 конски сили. Той е свързан с 9-степенна автоматична скоростна кутия – една от най-модерните и технологични трансмисии в автомобилната индустрия към днешна дата. Тази комбинация превръща шофирането в емоционално и разностранно изживяване благодарение на различните режими на работа на автомобила. 180-те коня на по-мощния дизелов вариант се задоволяват с 4,2 л гориво за изминаването на 100 км и превръщат Evoque в най-пестеливия Land Rover досега. Двигателят Ingenium работи тихо, но енергично и при подаване на газ откликва бързо със спонтанна дизелова тяга към колелата с максимален въртящ момент до 430 Nm.

Вторият акцент във фейслифта наред с новия дизелов мотор е електрониката. Инфоразвлекателната система използва голям 8-инчов сензорен екран с лесни менюта, така че всеки притежател на смартфон бзпроблемно ще се ориентира в тях. Стереоуредбата с шест високоговорителя може да бъде надстроена със сателитна навигация и HD радио. Водещите в класа офроуд възможности са подобрени с въвеждането на иновативната система All-Terrain Progress Control. Тя представлява круиз контрол за пресечени местности и поддържа постоянна скорост между 1,8 км/ч и 30 км/ч, за да може водачът да се концентрира върху работата с волана. Новата дигитална стереокамера на технологичния гигант Bosch дебютира в челното стъкло на Evoque и осигурява работата на асистентите за поддържане на лентата и за автоматично спиране при опасност от сблъсък. И както подобава на един Land Rover – без никакви проблеми се преодоляват водни препятствия с дълбочина до 50 см.

Седалки с масаж и 14-степенно регулиране

В интериора на Evoque цари изтънчена атмосфера, тъй като се използват нови тапицерии на седалките и облицовки на вратите. Променен е и дизайнът на панела с инструменти. Използвани са луксозни материали, които подобряват шумоизолацията и са приятни на допир. В стандартното изпълнение седалките са с тъкана текстилна тапицерия и шестстепенно регулиране, а високото оборудване добавя уникални за класа предни масажиращи седалки с 14-степенни електрически настройки. По желание автомобилът може да служи като Hotspot за безжичен интернет, към който се свързват едновременно до осем устройства.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.