На 22 юли 2019 да почерпят

Германците не искат АКК за канцлер Крамп-Каренбауер губи подкрепа

Италия атакува правилата за публични разходи на ЕС

Партията на Владимир Зеленски печели парламентарните избори в Украйна по предварителни данни

Полицията използва сълзотворен газ и гумени куршуми срещу протестиращи в Хонконг

Махат от КАТ първата регистрация на автомобили Паспорт за всяка кола, влизаща в България

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в понеделник, 22 юли 2019

Ремонтират обсерваторията в Борисовата градина Софиянци гледат звездите през 120-годишен телескоп

Шефът на обвинения в кибератака срещу НАП: Няма да отключим компютъра му за ГДБОП

Хакнаха сайтовете на летищата в Бургас и Варна

Концесионери лъжат с чадърите на плажа Заради шмекерии туристите няма да се върнат по морето

Планински спасители свалиха жена със счупен крак от Витоша

Главният редактор на „Труд“ Петьо Блъсков: Всеки ръководител на високо равнище трябва да има мозъчна група, но да не е съставена от известни социолози

България с над 800 медала от олимпиади по природни науки Учредяваме международните състезания по физика и астрономия

Алпинист се отказа от върха, за да спаси живот В самото подножие на връх Ленин в Памир Георги Илков-Темето жертва мечтата си

100 км за 6 лева на метан

Напоследък комбитата с висок покрив остават в сянката на SUV-овете, но продължават усърдно да служат своите собственици като лекотоварни или фамилни превозвачи. Този тип автомобили, които у нас наричат “баничарки” заради големите им транспортни възможности, са създадени да вършат работа, а не за позиране и стойки по улиците. Един от най-популярните и продаваните със сегмента модели Volkswagen Caddy претърпя сериозно обновление, след което отново е готов за безмилостна експлоатация от семейства и фирми.

Четвъртата генерация изглежда по-елегантно, изразходва по-малко гориво и носи на борда най-модерните системи на концерна VW. Автомобилът е станал много по-приятен и уютен в пътническия си вариант и това издава усилията на производителя да го извади от товарния контекст, за да бъдат привлечени нови частни клиенти. Семействата с едно, две и повече деца трудно ще открият по-практичен и просторен превозвач, който вече изглежда доста шик отвън и отвътре и се задвижва от ефикасни и енергични мотори. Големият обем и високата функционалност са качества, които привличат и бизнес клиентите.
На пътя няма как да сбъркате Caddy, защото запазва формата си на голяма кутия при приблизително същите размери. С изчистен стил и остри ръбове моделът придобива по-силен характер, подчертан от новата графика на предните и задните светлини. Кокпитът е верен на прагматичния и прегледен стил на VW, а сглобката цели перфекционизъм. Нови са декоративните панели с вградени дюзи на климатичната инсталация и последното поколение инфо-развлекателни системи на VW. Те се комбинират с камера за движение на заден ход, която е много полезна с оглед на габаритите и формата на автомобила. Част от допълнителното оборудване е системата за автоматично паркиране Park Assist. Тя дава възможност на компютъра сам да паркира колата напречно или надлъжно, без водачът да върти волана.
Както се вижда – новото Caddy не отстъпва по оборудване на леките автомобили на VW. Също като тях моделът разполага с аварийна спирачка. Тя работи в градски условия и функционира заедно със системата Front Assist за наблюдение на зоната отпред. В случай че водачът не забележи препятствие или обект на пътя при скорост до 30 км/ч, софтуерът подава сигнал към спирачките и и те се активират, за да предотвратят сблъсъка. Освен това Caddy разполага и с мултиколизионна спирачка, която е част от серийното оборудване. При удар тя предизвиква автоматично спиране, ако водачът не е способен сам да предприеме това действие, и така се избягват следващи сблъсъци. За допълнителна сигурност пътническите варианти са оборудвани със странични въздушни възглавници и такива тип “завеси”. Опционални са отопляемото челно стъкло, системите за автоматично регулиране на дългите светлини и за разпознаване на умората у водача, която при отклонение от нормалния стил на шофиране алармира и препоръчва да се направи почивка. При скорост до 160 км/ч работи асистентът за автоматичен контрол на дистанцията – радарен сензор следи разстоянието до колата отпред и нейната скорост и в комбинация с автоматичната DSG трансмисия се намалява скоростта до състояние на пълен покой, ако е необходимо.
Новите модерни двигатели отговарят на нормата Евро 6. Бензиновите TSI са с обем 1,0 л (102 к.с.), 1,2 л (84 к.с.) и 1,4 л (125 к.с.). Всички дизелови TDI мотори са с обем 2,0 л и мощност в диапазона от 75 до 150 к.с., като вариантът със 102 коня изминава 100 км/ч с 4,6 л гориво. Нова в гамата е версията 1,4 TGI, която работи с природен газ (метан) и изразходва само 4,1 кг/100 км, а това означава изминаване на 100 км на цена около 6 лв. Два от дизеловите двигатели се комбинират със системата за задвижване на четирите колела 4MOTION с възможност за съчетаване с механична или автоматична DSG скоростна кутия. Версиите с двойно предаване са отлично подготвени за хлъзгави настилки, като по този начин се явяват сериозни конкуренти на SUV моделите с огромния си товарен обем. Caddy се предлага с 5 и 7 места и в две дължини на каросерията, като по-голямата Caddy Maxi има допълнителна вместимост на товарното отделение 1 куб. м и при демонтиране на втория ред седалки побира 3880 л багаж.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.