Есил Дюран в супер форма за лятото (СНИМКИ)

Синоптикът Петър Янков пред “Труд”: 30 000 гръмотевици ударили България за ден

Италия е първи приятел на САЩ

Кмет давал 30 000 лв. подкуп на общинар (обзор) Местен бизнесмен осигурявал парите за рушвета

Сухопътните сили на САЩ след трагедията в Чешнегирово: Обучаваме се в реалистична среда

Иракли Кобахидзе, председател на парламента в Грузия: Възобновяването на директните полети между България и Грузия ще увеличи туристическия обмен

17 800 стикове за бездимни цигари задържаха митничари в сръбски автобус

Над 250 самодейци се изявиха на събор на читалищата в община Елена

Решават до месец за присъдата на акушерката Ковачева

ЦСКА срещу тима на Савичевич и Миятович

Новата американска посланичка – кюрдска бежанка от Ирак Документалният филм American Herro разказва за живота на Херо Мустафа

Художникът Ставри Калинов: Крадецът от изложбата е чужденец

Вижте какво ще решава Министерският съвет утре, 19 юни 2019

„Лъвиците“ разкъсаха световния шампион

Обявиха тревога от цунами след силно земетресение до Япония

Специалист: Най-популярните марки бира може да поевтинеят

Някои от най-популярните марки бира може да поевтинеят след обединението на двете най-големи световни компании в бранша. Това прогнозира в интервю за БНР финансовият анализатор Филип Горхам, който изследва потребителското търсене.

Преди няколко седмици, компаниите „Анхойзер-Буш“ и „САБМилер“ (Anheuser-Busch InBev и SABMiller) обявиха сливането си. Така някои от най-известните и консумирани световни марки бира ще бъдат обединени под шапката на една компания. След приключването на сделката, което се очаква да стане след около година, обединената компания ще държи около 30 % от пазара на бира в света.

„Потенциално фактът, че много марки се държат от един и същи производител на бира, може да доведе до негово решение да увеличи цените. Все пак не мисля, че това ще се случи. Не бива да забравяме, че тази компания ще бъде следена зорко от антимонополните органи във всички страни“, коментира Горхам. „Вече виждаме това в Северна Америка. Вероятно подобно нещо ще се случи и в Европа. Не изключвам дори в Австралия да обърнат внимание на компанията. Ето защо голямо увеличение в цените не може да се очаква. Освен това на бирения пазар има голяма конкуренция с локалните марки, а това изисква и конкурентни цени. Дори трябва да очакваме намаляване на цените на бирата от тази голяма компания, защото колкото по-големи количества материали се поръчват, толкова по-ниска е цената им. Това означава, че техните разходи за производство на бира ще намалеят“, каза още финансовият анализатор.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.