На 21 юли 2019 да почерпят

Затвориха две летища в Силиция след ново изригване на Етна

Морковите зареждат организма с ценни вещества Могат да се консумират също листата и стъблата на оранжевия зеленчук

Великотърновка се венча в храм от 18-ти век в село с един жител Стела се запознала с бъдещия си съпруг в църквата в планинското с. Влахи

Ентусиасти преобразяват цял квартал Групата “Бъди общественополезен” вдъхна нов живот на 13 градинки в Изток

Срив в системата на Гранична полиция спря за близо час обработката на камиони на „Капитан Андреево“

Откриха първата ясна снимка на Нийл Армстронг, докато ходи по Луната

Рим обяви най-висока степен на терористична заплаха

Рожен събра над 200 000 българи от страната и чужбина

Крит – откъдето Европа е започнала На острова всичко е мълчание, останалото е лош превод

Най-малко трима души загинаха при катастрофа на малък самолет в Германия

Извадиха варели за опасни химикали от река Марица

ТИР разпиля дини на АМ „Марица“, след като се удари с лека кола

Христо Стоичков: ЦСКА ще има нов стадион!

64-годишен мъж е с опасност за живота след катастрофа край Разград

Убиец на себеподобни

Мощност 600 конски сили, ускорение 3,5 секунди от 0 до 100 км/ч и 12 секунди от 0 до 200 км/ч, максимална скорост 250 км/ч, пробег над 500 км с едно зареждане. Да бъдат имплантирани тези качества в един модерен спортен електромобил с емблемата на Porsche струва много пари и отнема дълго време. Въпреки това германската компания форсира плановете за пускането на електрическа “бегачка”, каквато бе показана на есенното изложение във Франкфурт под формата на концепта Mission E. Серийният вариант няма да се различава значително от прототипа и трябва да излезе на пазара преди края на десетилетието, тоест до 2019 г. Амбициозната програма на Porsche ще погълне крупна инвестиция от близо 1 милиард евро и ще открие 1000 нови работни места в централата и фабриката на марката в Цуфенхаузен. Ще бъдат инсталирани нови поточни линии и ще бъдат разширени съществуващите, ще се усъвършенства развойният център на марката.

Бъдещият модел трябва да постави началото на “нова ера в историята на спортните коли”, прокламира шефът на компанията Оливер Блуме. Електрическото Porsche е заченато като “убиец на Tesla”, тръби немската преса. Бързият успех на първия масов спортен електромобил Tesla Model S не само нервира, но и амбицира германците да натиснат газта в реализацията на проекта Mission E.
Конкретни технически параметри засега не се съобщават. Известно е, че Porsche разработва собствена 800-волтова система за бърз заряд, чрез която литиево-йонните батерии ще се пълнят до 80% от капацитета си само за 15 минути. Това се приближава до времето, което отнема приблизително едно спиране на бензиностанция за зареждане с гориво на кола с двигател с вътрешно горене. По този начин ще се елиминира неудобството, което причинява на водача дългият период за зареждане на съществуващите в момента електромобили.
Литиево-йонният пакет на Porsche ще бъде инсталиран в пода между двата моста, за да не отнема пространство от багажника и да не нарушава баланса на тежестта между предната и задната ос, който е изключително важен за пътното поведение на един спортен автомобил. Конструкцията на колата ще се състои от алуминий, високоякостна стомана и карбон, за да може общото тегло да остане под 2000 кг при наличието на тежки батерии. С тази цел джантите също са от карбон, а четирите индивидуални седалки в купето са компактни и тънки. За сравнение Tesla Model S тежи над 2100 кг и чрез устройството за бърз заряд има нужда от цял час, за да акумулира ток за изминаване на 110 км.
За бъдещите собственици на електрическото Porsche е предвидена и стандартна система за безжичен заряд. В гаража или на паркомястото се монтира специална плочка, над която спира автомобилът и по индукционен път пълни батериите с напрежение 400 волта – двойно по-малко от кабелното устройство за ускорено зареждане. Кокпитът изглежда футуристично, но и типично за Porsche – разполага с повече дигитални уреди, дисплеи и холограми. Много системи ще се управляват от водача с жестове и поглед, а специален софтуер ще разпознава настроението му. Според първите публикации цената на бъдещия електромобил Mission E ще бъде от порядъка на 100 000 евро, за да не бъде много над 85-те хиляди евро за Tesla Model S.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.