Италия атакува правилата за публични разходи на ЕС

Партията на Владимир Зеленски печели парламентарните избори в Украйна по предварителни данни

Полицията използва сълзотворен газ и гумени куршуми срещу протестиращи в Хонконг

Махат от КАТ първата регистрация на автомобили Паспорт за всяка кола, влизаща в България

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в понеделник, 22 юли 2019

Ремонтират обсерваторията в Борисовата градина Софиянци гледат звездите през 120-годишен телескоп

Шефът на обвинения в кибератака срещу НАП: Няма да отключим компютъра му за ГДБОП

Хакнаха сайтовете на летищата в Бургас и Варна

Концесионери лъжат с чадърите на плажа Заради шмекерии туристите няма да се върнат по морето

Планински спасители свалиха жена със счупен крак от Витоша

Главният редактор на „Труд“ Петьо Блъсков: Всеки ръководител на високо равнище трябва да има мозъчна група, но да не е съставена от известни социолози

България с над 800 медала от олимпиади по природни науки Учредяваме международните състезания по физика и астрономия

Алпинист се отказа от върха, за да спаси живот В самото подножие на връх Ленин в Памир Георги Илков-Темето жертва мечтата си

Верижна катастрофа с 4 коли предизвика задръстване на път Е-79 край Симитли

Председателят на касата Жени Начева: Частните фондове и НЗОК с еднакви здравни услуги

„Марица“ се пропука месец след пускането

Магистрала „Марица“ се пропука месец след като беше пусната за движение заради грешка на строителя й, съобщи вчера председателят на Агенция „Пътна инфраструктура“ (АПИ) Лазар Лазаров. При изграждането на временен път за строителството на аутобана край река Банска строителят я запушил.

„Реката придойде с много голям дебит и беше подпряна от този временен път“, обясни Лазаров. По думите му, въпреки че строителят успял да отвори пътя, се е натрупал нанос, който запушил участък от дренажната система за отводняването на магистралата.

Така наскоро в аварийното платно на новата магистрала се появиха пукнатини – „5 квадрата или 2 метра по дължина линейно“, според АПИ.
„Основното платно на автомагистралата не е компроментирано и няма дефекти. То е отворено за движение“, каза регионалният министър Лиляна Павлова.

През 2011 г. търгът за магистрала „Марица“ беше спечелен от „Кооператива Муратори и Чементисти – Чи. Ем. Чи. Ди Равенна“ на цена 133 млн. лева. На практика обаче проблемният участък от аутобана беше строен от фирма „Агромах“, която закупи „Пътища Пловдив“, която беше подизпълнител на италианската фирма и миналия юли получи 43 млн. лева за стабилизиране на терена под насипите.

„Колкото по-некачествено строят, толкова повече ще отстраняват впоследствие за тяхна сметка“, каза Лазаров. Той заяви, че на изпълнителя е разпоредено да възстанови пукнатината за своя сметка.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.