Интензивен трафик през всички пунктове на границата с Румъния

Саудитска Арабия освободи задържан ирански танкер

Космическият център в Хюстън отпразнува 50 години от кацането на Луната

Ето какво ще е времето днес

На 22 юли 2019 да почерпят

Германците не искат АКК за канцлер Крамп-Каренбауер губи подкрепа

Италия атакува правилата за публични разходи на ЕС

Партията на Владимир Зеленски печели парламентарните избори в Украйна по предварителни данни

Полицията използва сълзотворен газ и гумени куршуми срещу протестиращи в Хонконг

Махат от КАТ първата регистрация на автомобили Паспорт за всяка кола, влизаща в България

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в понеделник, 22 юли 2019

Ремонтират обсерваторията в Борисовата градина Софиянци гледат звездите през 120-годишен телескоп

Шефът на обвинения в кибератака срещу НАП: Няма да отключим компютъра му за ГДБОП

Хакнаха сайтовете на летищата в Бургас и Варна

Концесионери лъжат с чадърите на плажа Заради шмекерии туристите няма да се върнат по морето

Колко хора карат без винетки?

През последните седмици сме свидетели на масови протести против вдигането на цената на винетката от 67 на 97 лева. Мисля си, негодуващите шофьори не е ли по-добре да си зададат въпроса колко от колегите им карат без винетки и на колко от “инвалидите” им се полагат без пари? Може би ще е по-логично да се протестира срещу това, че хиляди (особено извън големите градове) разчитат на 20-те лева към пътния полицай и на обещанието, че ще си купят стикера още на следващата бензиностанция, защото са “забравили”?

Освен това полицаи масово карат личните си коли без винетки, без застраховки “Гражданска отговорност” и без технически прегледи. Ако бъдат спрени за проверка в друг регион, те разчитат на служебните си карти и стикера “Национална полиция”, който лепят на предните стъкла на колите си.

Вярно е, че ремонтите по пътищата се бавят и не са от най-качествените, но е и вярно, че без пари те няма как да станат по-добри. Та си мисля, не е ли по-добре да има контрол на събираемостта и къде отиват парите от таксите ни, вместо да се гневим на поскъпването…

Иначе в поредния брой на “Авто Труд” може да прочетете за автомобила на годината в България, да “тествате” голямото рено – Talisman, както и модернизираната версия на Range Rover Evoque.

Приятно четене!

Георги Луканов,

отговорен редактор

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.