На 22 юли 2019 да почерпят

Германците не искат АКК за канцлер Крамп-Каренбауер губи подкрепа

Италия атакува правилата за публични разходи на ЕС

Партията на Владимир Зеленски печели парламентарните избори в Украйна по предварителни данни

Полицията използва сълзотворен газ и гумени куршуми срещу протестиращи в Хонконг

Махат от КАТ първата регистрация на автомобили Паспорт за всяка кола, влизаща в България

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в понеделник, 22 юли 2019

Ремонтират обсерваторията в Борисовата градина Софиянци гледат звездите през 120-годишен телескоп

Шефът на обвинения в кибератака срещу НАП: Няма да отключим компютъра му за ГДБОП

Хакнаха сайтовете на летищата в Бургас и Варна

Концесионери лъжат с чадърите на плажа Заради шмекерии туристите няма да се върнат по морето

Планински спасители свалиха жена със счупен крак от Витоша

Главният редактор на „Труд“ Петьо Блъсков: Всеки ръководител на високо равнище трябва да има мозъчна група, но да не е съставена от известни социолози

България с над 800 медала от олимпиади по природни науки Учредяваме международните състезания по физика и астрономия

Алпинист се отказа от върха, за да спаси живот В самото подножие на връх Ленин в Памир Георги Илков-Темето жертва мечтата си

Лъв с три мотора и 500 коня

Френският лъв наточи зъби да схруска конкуренцията на пътя. С мощност 500 коня, задвижване на четирите колела, три двигателя и хибриден пакет Peugeot сбъдва мечтите на всеки шофьор с тежък десен крак. Популярният модел 308 се превръща в свиреп хищник във варианта 308 R Hybrid – уникален компактен хечбек с качества на суперавтомобил. Бензиновият Plug-In хибрид със зареждане на батериите от контакта е създаден от спортното направление Peugeot Sport и предлага безкомпромисна динамика.

Върховите скоростни характеристики се постигат с комбинирането на 1,6-литровия двигател с вътрешно горене с два електрически мотора. Трите агрегата генерират общо зашеметяващите 500 конски сили мощност и 730 Nm максимален въртящ момент. Водачът има възможност да задава три режима на шофиране – изцяло електрически (ZEV), комбиниран (Hybrid) и спортен (Hybrid Sport). Максималната скорост е електронно ограничена на 250 км/ч, ускорението от 0 до 100 км/ч трае по-малко от 4 секунди, а със старт от място 1000 м се изминават за 22,5 секунди. И всичко това при удивително ниско ниво на отделяния въглероден диоксид – само 70 г/км. За добро представяне на шосето автомобилът е перфектно балансиран с 60% от теглото върху предния мост и 40% върху задния, като на една конска сила се пада да задвижва средно 3,1 кг.

Новият 4-цилиндров бензинов мотор 1,6 THP разполага с ресурс от 270 коня и е с най-високата специфична мощност в света за подобен обем, произвеждайки 169 конски сили от 1000 куб. см. На предната и задната ос работи и по един електрически двигател със 115 коня за двойното предаване, като задният осигурява движение само на ток в режим ZEV при скорост до 100 км/ч. Предният електромотор функционира на три фази. Когато ускорява при ниски обороти, той компенсира времето за реакция на турбото. При смяна на предавката замества двигателя с вътрешно горене, за да осигури постоянен въртящ момент към колелата. И освен това като генератор може да зарежда батерията и да я напълни догоре с ток само за 15 минути. В допълнение към трите режима работи системата за бърз старт Lounch Control, която автоматично управлява мощността от 500 конски сили и 730 Nm за оптимално сцепление.

Литиево-йонната батерия е разположена под седалките на мястото на 50-литровия горивен резервоар, който се намира в багажника над задния електромотор и двата трансформатора. Електромоторите и инверторите се охлаждат от специална водна верига, така температурата на бензиновия двигател се управлява самостоятелно. Автомобилът е “залепен” за земята с 19-инчови колела, а външният вид и интериорът кореспондират със спортния му характер. Решетката е с карирана шарка, върху предния капак има големи въздуховоди, страничните отвори приютяват динамичните LED мигачи. Каросерията е боядисана в наситено синьо с флуоресцентни пигменти и стъклени частици. На задните врати синьото е съчетано с матово черно – запазена марка за най-екстремните автомобили на Peugeot. Въздухоотворите и праговете са украсени с бял материал, наподобяващ керамика.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.