На 21 юли 2019 да почерпят

Затвориха две летища в Силиция след ново изригване на Етна

Морковите зареждат организма с ценни вещества Могат да се консумират също листата и стъблата на оранжевия зеленчук

Великотърновка се венча в храм от 18-ти век в село с един жител Стела се запознала с бъдещия си съпруг в църквата в планинското с. Влахи

Ентусиасти преобразяват цял квартал Групата “Бъди общественополезен” вдъхна нов живот на 13 градинки в Изток

Срив в системата на Гранична полиция спря за близо час обработката на камиони на „Капитан Андреево“

Откриха първата ясна снимка на Нийл Армстронг, докато ходи по Луната

Рим обяви най-висока степен на терористична заплаха

Рожен събра над 200 000 българи от страната и чужбина

Крит – откъдето Европа е започнала На острова всичко е мълчание, останалото е лош превод

Най-малко трима души загинаха при катастрофа на малък самолет в Германия

Извадиха варели за опасни химикали от река Марица

ТИР разпиля дини на АМ „Марица“, след като се удари с лека кола

Христо Стоичков: ЦСКА ще има нов стадион!

64-годишен мъж е с опасност за живота след катастрофа край Разград

Колко хора карат без винетки?

През последните седмици сме свидетели на масови протести против вдигането на цената на винетката от 67 на 97 лева. Мисля си, негодуващите шофьори не е ли по-добре да си зададат въпроса колко от колегите им карат без винетки и на колко от “инвалидите” им се полагат без пари? Може би ще е по-логично да се протестира срещу това, че хиляди (особено извън големите градове) разчитат на 20-те лева към пътния полицай и на обещанието, че ще си купят стикера още на следващата бензиностанция, защото са “забравили”?

Освен това полицаи масово карат личните си коли без винетки, без застраховки “Гражданска отговорност” и без технически прегледи. Ако бъдат спрени за проверка в друг регион, те разчитат на служебните си карти и стикера “Национална полиция”, който лепят на предните стъкла на колите си.

Вярно е, че ремонтите по пътищата се бавят и не са от най-качествените, но е и вярно, че без пари те няма как да станат по-добри. Та си мисля, не е ли по-добре да има контрол на събираемостта и къде отиват парите от таксите ни, вместо да се гневим на поскъпването…

Иначе в поредния брой на “Авто Труд” може да прочетете за автомобила на годината в България, да “тествате” голямото рено – Talisman, както и модернизираната версия на Range Rover Evoque.

Приятно четене!

Георги Луканов,

отговорен редактор

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.