10 години затвор за причинена тежка телесна повреда в Гърция при шофиране

Жилищната сграда в Пловдив, чийто покрив беше отнесен, остава обитаема

Борис Джонсън обеща да изведе Великобритания от ЕС на 31 октомври със или без споразумение

Коя е буквата на живота

Владимир Чуков: Арестуваните за трафик на мигранти са действали от години

Д-р Крис Проктър, главен научен директор на Бритиш Американ Табако пред „Труд“: БАТ трансформира тютюневата индустрия чрез иновации

Пожарът в ТЕЦ „Марица Изток 2“ е напълно загасен и няма замърсяване на околната среда Най-вероятно се касае за технически причини или човешка грешка

Тръмп ще се срещне с Путин на форума на Г-20 в Осака

Евакуираха 2500 души в малък германски град заради две неизбухнали бомби от Втората световна война

Спецпрокуратурата дава подробности за акцията срещу престъпна група за трафик на мигранти

Предупреждения за опасно време и днес, оранжев код в 4 области в страната

КЕВР обсъжда цената на природния газ

Съветът на коалицията ще заседава за партийните субсидии

Италиански мафиот избяга от затвор в Уругвай

Накъде след тежките присъди в Сегед „Камионът на смъртта“ и злодейският план за етническо размиване на Европа

Пловдивските велоалеи са 3 пъти по-скъпи от русенските

Над три пъти по-скъпи са изградените велоалеи в Пловдив, отколкото в Русе по идентични проекти за интегриран градски транспорт, съобщи зам.кметът на крайдунавския град Димитър Наков. Докато 1 км веломрежа в „малката Виена“ струва 80 000 лв., в града на тепетата тя излиза 280 000 лв. В Плевен пък цената е 115 000 лв.

От 7 градове в България Русе първи приключва проекта си, който се финансира по ОП „Регионално развитие“ с над 29 млн.лв. За направените 14 км велоалеи беше обявена обществена поръчка за 1 153 830 лв. без ДДС. Строителството беше за 1 121 000 лв., а разликата покри техническия проект и авторския надзор.

„Грешките и недомислиците по велоалеите ще се коригират“, уточни кметът Пламен Стоилов. Разработената схема за общо 107 км велосипедна мрежа е разработена със сдружение „Вело-Русе“. Тя ще се актуализира на всеки 2 г. от Общинския съвет. Автотрафикът се облекчава чрез уникален за България и Югоизточна Европа генерален план за велосипедна мрежа, заснет детайлно с 3D техника. Трасетата са определени от специален ван, оборудван с лазерен скенер, дигитално видео и георадар. Така е избран най-добрият вариант за велоалеите.

Русе е първият град в страната с вече въведена система с унифицирана карта за пътуване. Електронният билет струва левче, колкото и хартиения билет за еднопосочно пътуване. Разписанието се показва на 100 електронни табла по автоспирки. Системата за информация и таксуване на пътниците се обслужва от център за управление и контрол на трафика, където се засича всеки опит за злоупотреба.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.