На 22 юли 2019 да почерпят

Германците не искат АКК за канцлер Крамп-Каренбауер губи подкрепа

Италия атакува правилата за публични разходи на ЕС

Партията на Владимир Зеленски печели парламентарните избори в Украйна по предварителни данни

Полицията използва сълзотворен газ и гумени куршуми срещу протестиращи в Хонконг

Махат от КАТ първата регистрация на автомобили Паспорт за всяка кола, влизаща в България

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в понеделник, 22 юли 2019

Ремонтират обсерваторията в Борисовата градина Софиянци гледат звездите през 120-годишен телескоп

Шефът на обвинения в кибератака срещу НАП: Няма да отключим компютъра му за ГДБОП

Хакнаха сайтовете на летищата в Бургас и Варна

Концесионери лъжат с чадърите на плажа Заради шмекерии туристите няма да се върнат по морето

Планински спасители свалиха жена със счупен крак от Витоша

Главният редактор на „Труд“ Петьо Блъсков: Всеки ръководител на високо равнище трябва да има мозъчна група, но да не е съставена от известни социолози

България с над 800 медала от олимпиади по природни науки Учредяваме международните състезания по физика и астрономия

Алпинист се отказа от върха, за да спаси живот В самото подножие на връх Ленин в Памир Георги Илков-Темето жертва мечтата си

От 2016 г. ползваме една карта за влак и градски транспорт

БДЖ е в начален етап на идеята за единна карта за крайградски влакове и градски транспорт.

Това съобщи Димитър Костадинов, управител на „БДЖ – Пътнически превози”, цитиран от БГНЕС.

Със съдействието на общините се очаква тази идея да бъде реализирана догодина.

Предложението е възникнало поради това, че около 350 крайградски влакове в цялата страна возят пътници от вкъщи до училище и работа.

Те са снабдени максимално с допълнителни вагони в пиковете часове. Друго нововъведение, което се очаква да влезе в сила от 2016 г. е търговските влакове да разполагат с интернет.

От другата страна БДЖ съобщиха, че 10 000 са допълнителните места във влаковете, които ще бъдат осигурени допълнително за Коледните празници, по същия начин и за Новогодишните. От сега всички спални вагони са запълнени на 100%. От БДЖ обясниха, че от 2016 г. за част линиите ще настъпят промени в разписанието.

Графикът се подготвя винаги в началото на годината на база анализ на предходната година. От железниците са изпратили писма до 100 общини и областни центрове с проект на графика още през лятото, така че графикът да бъде интегриран. От 100 общини, обаче едва 18 са върнали отговор с възможност за корекции, 47 не са отговорили, 35 пък са без забележки. Има сигнали за неизвестни неудобства за клиентите ни, за част от които сме предприели мерки, увери Костадинов.

Сигнали в БДЖ са пристигнали относно направлението-София-Лакатник, тъй като в сутрешните влакове има промяна на два от влаковете, които не спират на две от спирките- Бов и Церово. Проблемите възникват, защото много ученици и работещи в София използват услугата.

Обсъдихме единият от влаковете да спира там. Община Своге не е отговорила със забележки за графика на влаковете, информира Костадинов. Възникнал е и казус с новия бърз влак със задължителна резервация София-Русе, който пристига за 6 часа и 11 минути заради разлика в цената през календарните дни.

От БДЖ обещаха, че цената ще бъде намалена, тъй като влакът ще бъде с по-ниска категория, но ще остане бърз. Третият по-основен проблем, който откроиха от БДЖ е свързан със спирането на влака-експрес Чайка по линията София-Бургас.

Той е спрян заради честите му закъснения, поради ремонти по трасето, които са отблъснали пътниците. След приключване на ремонтите по трасето влакът ще бъде пуснат отново. Димитър Костадинов съобщи, че все още има влакове, които се движат с по 5-10 души, но ако бъдат спрени, това значи хората да спрат да използват влакове на конкретните места.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.