Красимир Янков: Нинова каже кой е оказвал натиск на делегатите

Президентът Радев: България и Грузия трябва да използват стратегическото си положение на двата бряга на Черно море

София има дефицит на нови апартаменти

Извинение за фалшиви картини в галерия „Структура” Организаторите и собственикът на творбите били подведени

Животновъдите ще получат 26,3 млн. лева de minimis

Разследват опит за палеж на барака, ползвана за фитнес

МВнР: Няма данни да е имало българи на самолета, попаднал в силна турбуленция

Апелативният съд в Търново с позиция за намалена присъда за убийство в Бяла Апелативната прокуратура в старата столица внася протест за промененото наказание от 20 на 3 години затвор

Щрахе няма да става евродепутат Планира да се завърне в политиката

ББР създава уеб платформа за финансиране на проекти 11 банки за развитие ще си сътрудничат

Показаха новия европейски изтребител на авиошоуто в Бурже (ВИДЕО)

Дете издъхна по време на игра в Стражица 8-годишното момче е починало от задушаване, след като си глътнало езика

Вижте верните отгори от днешната матура по БЕЛ

Заев се отказа от предсрочни избори Но ще прави ремонт на правителството

Иран се закани да превиши разрешения лимит на запаси от обогатен уран

Протести срещу БДЖ свалиха от графика „бърз“ влак

Протести на местни жители премахнаха от разписанието единствения в последните години опит на БДЖ да направи движението на влак по-бързо, каза управителят на „БДЖ Пътнически превози“ Димитър Костадинов.

С новия график, който влезе в сила на 13 декември, движението на влак от София до Русе е съкратено с цели 40 минути и той взема разстоянието за 6 часа и 11 минути, разказа Костадинов. От БДЖ решили, че това е супербърз влак и веднага увеличили цената на билета от 19,40 лв. на 25 лева. Не съобразили обаче, че в района на Русе този влак се ползва за отиване на работа и след протестите на местните жители се принудили да върнат старото положение. За сравнение – автобусите взимат разстоянието София – Русе за 4 часа и 45 минути и билетът струва 23 лв.

Заради многото ремонти по жп линиите в Южна България влаковете за Пловдив и Бургас няма как да бъдат направени по-бързи и пътуването до Бургас и през 2016 г. ще продължи да трае 7 часа. 47 от общо 100 общини, които засяга промяната в разписанието, не били доволни от новостите и БДЖ се принудило да се съобрази с тях, казаха от компанията. Всички влакове по линията за Видин например ще спират в Бов и Церово, защото местните работят или учат в София.

И през 2016 г. БДЖ няма да може купи нови мотрисни влакове, защото стратегията, която предвиждаше това, не получи одобрението на финансовото министерство. До средата на 2016 г. със собствени сили БДЖ ще смени системата за продажба на билети, така че за всички влакове те да могат да се купуват и онлайн, каза Костадинов. Това обаче бе обещано още преди 3 години.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.