На 16 юни 2019 да почерпят

Жена е в тежко състояние след катастрофа на столичния бул. „Възкресение“

1969 – годината, която промени света (ИНФОГРАФИКА)

„Ню Йорк Таймс“: САЩ са участвали в кибератаки срещу електроснабдителната мрежа на Русия

Блудницата Теодора – императрицата на Византия

Иран и ЕС са обсъдили ядрената програма на Техеран

Почти сигурното назначение на Лампард се бави заради компенсация от 4 милиона паунда

Пороен дъжд е наводнил улици в Благоевград

Новооткрити артефакти показаха на изложба в Ахтопол Черноморска библиотека е създадена в музея „История на котвата“ в града

Малък самолет падна в река в Полша, пилотът е загинал (ВИДЕО)

Катастрофа затрудни движението на пътя Симитли-Банско

Кои са забравените малцинства на Балканите Представиха малкоизвестни факти, събрани от швейцарския журналист Цирил Щигер

Няма данни за пострадали българи при пожара на Халкидики

Инцидент при кацане на самолет със 175 души на борда в Русия

„Еуфория” с великолепната Валерия Голино Красавицата се пробва като режисьор

Тунел за 125 млн. евро ще се строи на магистрала „Струма”

Тунел – рекордьор по дължина за България, ще се строи по трасето на магистрала „Струма”, информира bTV

Обществената поръчка е за 125 милиона евро. Така рекордно дългият тунел ще бъде и рекордно скъп. Всеки метър от него ще струва близо 68 000 евро.

Съоръжението е част от проекта за строителството на отсечката от Благоевград до Крупник, преди Кресненското дефиле.

Новият тунел ще е два пъти по-дълъг от тунела при Витиня, който е малко над километър. Скъп е, защото е сложен, обясняват от Националната компания „Стратегически инфраструктурни проекти“, която възлага поръчката. Освен това бил и единствената алтернатива – заради спецификата на района – ронливите скали.

Подобно съоръжение в Норвегия, но многократно по-дълго – 24-километровият тунел „Лердал”, е струвал 120 милиона евро.

Новата отсечка е разделена на два етапа, като за първия вече има избран изпълнител. Остава да бъде избран и строителят на тунела и на пътя в близост. Участъкът ще се строи близо 4 години.

Трасето през Кресна още не е окончателно известно, след като държавата вече се отказа от проекта за 13-километров тунел. За него няма изготвен проект. Отсечката е все още на идеен етап.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.