В "Люлин" още нямат ток

"В момента работим по втора кабелна линия, която ще бъде пусната до един час, до час и половина ще възстановим нарушеното електрозахранване в кв. „Люлин” на 100 %". Това каза пред „Фокус” Виктор Станчев, директор експлоатация и поддържане в „ЧЕЗ-разпределение България“ във връзка с аварията в столичния квартал „Люлин“, в която заради пожар в проходим кабелен колектор на ЧЕЗ хиляди клиенти останаха без ток.

„На голям процент от тези, които бяха останали без ток е възстановено захранването. Около 4 500 клиенти все още нямат захранване от момента на аварията в полунощ”, заяви Станчев.

Той уточни, че в момента на аварията засегнати са били около 50 000 души. „От полунощ до сутринта бяха захранени около 35 000 клиенти, а до момента е възстановено захранването на още 10 000. В момента работим за възстановяване на захранването на останалите 4 500 души”, отбеляза Виктор Станчев.

"ЧЕЗ може да обезщети клиентите при наличието на материални щети", каза Станчев.

Той уточни, че ако при тази авария има повредени електрически уреди, всеки клиент на електроразпределителното дружество в тридневен срок трябва да подаде заявление в центровете за обслужване на клиенти. По думите на Станчев, всяка от жалбите ще бъде разгледана индивидуално и след това ще бъде отговорено на подателя.

„Това е редът, който спазваме по общите условия”, посочи Виктор Станчев.

Той благодари на органите на „Пожарна безопасност и защита на населението” за оказаното съдействие и на Столична община за сътрудничеството, което е спомогнало за по-бързата реакция при аварията.

Следете Trud News вече и в Telegram

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от Новини