Българин е загинал при верижна катастрофа в Италия Шестима души са ранени при инцидента

Камелия се пусна чисто гола (СНИМКА)

Сливенската полиция издирва 60-годишен мъж

Венцислав Караджов: Глобата за НАП може да е до 20 млн. лв. и ще е от бюджета ѝ

Луксозните жилища в строеж нараснаха с 44% Повишава се търсенето на домове с 2 и 4 спални

Задържаха мъж, вилнял с брадва и стрелял с пистолет в Белоградчик

Георги Дюлгеров: Разбрах кой съм и какво мога След музиката, метеорологията е другата ми страст, признава поп изпълнителят

Съперничеството между ЦСКА и „Осиек“ – пряко по bTV Action

Турски гранд взима Кешеру

Зоран Заев: България ни помага много в процеса на евроинтеграцията

85-годишен помете пешеходец в Слънчев бряг

Прокуратурата: Събраните доказателства не разколебават предположението, че Кристиян Бойков е извършил хакерската атака Той е разполагал с базата данни на НАП преди разпространението й в интернет пространството

13-годишно момиче загина в катастрофа край Враца

Доц. Георги Пеехливанов: Зарази дебнат на плажа При поява на течение - вагинално или от уретрата, търсете лекарска помощ

Микробус с метамфетамин за 140 млн. долара се блъсна в полицейска кола в Сидни

Мобилни игри за 24 млрд. долара догодина

Пазарът на мобилни игри ще удвои размера си до края на 2016 г. и ще достигне 23,9 млрд. долара. Това показва съвместно проучване на компанията за изследване на пазара на игри NewZoo и платформата за маркетинг на мобилни игри AppLift.

Според двете компании световният пазар на мобилни игри ще нарасне с 27,3% на годишна база, достигайки 23,9 млрд. долара. Ръстът се дължи на все повече играчи като цяло, на геймъри, готови да плащат за допълнителни услуги, както и на по-високите средни разходи, плащани от потребителите.

Пазарът на игри за таблети пък ще отчете ръст от 400% през 2016 г. и ще достигне 10 млрд. долара. Към момента 966 млн. души, или 78% от всички 1,2 млрд. геймъри в цял свят, играят мобилни игри. В същото време 368 млн. потребители харчат средно на месец по 2,78 долара за своите любими занимания. До края на 2016 г. средният разход ще се покачи на 3,07 долара.

Азиатско-тихоокеанският регион допринася с 48% за световните приходи, превръщайки се в най-големия пазар за мобилни игри. Западна и Източна Европа ще отбележат най-голям ръст – над 33%.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.