На 17 юли 2019 да почерпят

ЦСКА прескочи “Титоград”, чака “Осиек”

Украйна арестува хакер, издирван с години от САЩ

Разследват измами с техника за 45 000 евро и 28 800 литра спирт Фирма от Долна Оряховица изпищяла при сделка с трактор от Полша, Захарни заводи попаднали в капан за износ в Италия

74 българи емигрират в Германия дневно Населението й надхвърли 83 млн. души

Ангела Меркел и други европейски лидери поздравиха новия шеф на ЕК Силвио Берлускони пръв стисна ръката на Урсула фон дер Лайен

Рекордьор по смъртност в ЕС остава България Страната ни е на първо място с 1602 починали на 100 000 жители

Урсула фон дер Лайен е новият председател на Европейската комисия

Хакерът отмъщавал за свалянето на Тодор Живков Електронна услуга за връщане на ДДС позволила неправомерния достъп в сървъра

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в сряда, 17 юли 2019

Санкция до 20 млн. евро грози НАП заради изтеклите лични данни на милиони българи

Арест за 6-ма шефове от фонд „Земеделие” (обзор) Държавните чиновници заподозрени като помагачи на алкохолния бос Миню Стайков

До 30% отстъпка от тол таксата за тирове (обзор) Тестват новата система при максимална цена от 12 ст. за километър

Военно положение заради чумата по свинете България губи стотици милиони лева, ако заразата стигне индустриалните ферми

Гледайте НА ЖИВО гласуването за председател на Eвропейската комисия (ВИДЕО)

Бъдещите самолети ще са без втори пилот заради икономии

Най-големите авиопроизводители като Airbus и Boeing разработват автоматизирани системи, които ще позволят екипажът в пътническите и товарните самолети да е само от един пилот, съобщи „Таймс“.

Над новата технология работят над 35 авиопроизводители и изследователски групи. Предполага се, че внедряването на тази система ще позволи на авиокомпаниите да икономисат длъжностите на хиляди втори пилоти и така да намалят себестойността на полетите и да намалят грешките поради човешки фактор. Разработката е финансирана от Европейската комисия и се очаква да приключи до средата на 2016 г.

Същината й е създаване на съвършени автопилоти, които могат да управляват лайнера в лошо време, при аварийни ситуации и силно натоварено въздушно пространство.

Експертите изказват опасения, че системата няма да се справи с поставените пред нея задачи. Според „Таймс“, голям брой опасни инциденти са предотвратени именно от пилоти, а не от автоматиката. През този октомври поради загуба на съзнание от командира на лайнера от британската авиокомпания Easy Jet аварийното кацане във Венеция го е извършил вторият пилот.

Възниква и логичен въпрос как ще бъдат подготвени и допускани командирите, след като не са били втори пилоти?

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.