Дневен хороскоп на Алена за петък, 18.10.2019

На 18 октомври 2019 да почерпят

Ще оцелее ли светът след „Катаклизъм”? Джаред Даймънд променя разбирането ни за причините за възхода и падението на цивилизациите

Иззеха над 15 кг канабис от две наркооранжерии в Благоевградско

Версия №1 за изпълкома – статуквото се запазва

Започна официалното посещение на Екатерина Захариева в Хърватия

Мъж загина при катастрофа на пътя за Сапарева баня

САЩ опитват двоен натиск над Турция

Пенс заяви, че Турция ще прекрати военната си операция само когато кюрдите в Сирия се оттеглят

Борисов към Стефан Данаилов: С теб съм

Лидерите на страните от ЕС одобриха сделката за Брекзит

Бурак Йозчивит вечеря с кувейтски богаташи

Червената Мая вече лъже, без да мисли Кюстендилката твърди, че няма билбордове, наела е 10 и ще ги удвоявала другата седмица

Гаф на президента с венеца за летците (СНИМКИ) На лентата, поднесена от Румен Радев, пише 170 вместо 107 години от създаването на ВВС

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в петък, 18 октомври 2019

1 лев за час и половина колело под наем в София

София търси концесионер, който да изгради 48 стоянки за велосипеди под наем в града. Идеята е на тях да бъдат „заключвани“ около 400 колела, с които столичани да могат да се придвижват от едно място на друго.

Предлага се първите 30 минути от ползването на велосипед под наем да бъдат безплатни. След това един час ще струва до 1 лев, вторият – до 2 лева, третият – до 4, като таксата нараства прогресивно с всеки изминал час. В цената ще влиза и застраховката на колоездачите. Условията на концесията ще бъдат обсъдени на заседанието на градския парламент в четвъртък.

Частната фирма, която ще изгради и поддържа услугата, ще получи правото да рекламира без пари на 150 места в центъра на града или да ги отдава под наем. Очаква се договорът да бъде за срок от 8 до 12 години, а минималната инвестиция да е от 1,63 млн. лева.

Концесионерът ще трябва да постави 33 от стоянките и да закупи велосипедите в първите шест месеца след подписването на споразумението, както и да заплаща такса на общината от 93 000 лева от втората година.

Концесионерът трябва да оборудва с GPS всеки велосипед, за да може да се следи къде е и да се разкриват евентуални кражби. Времето на ползване ще се отчита със специални карти, които вероятно ще бъдат и на български, и на английски език.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.