Арабската приказка на Преслава продължава (СНИМКИ)

Нови правила и инструкции в МБАЛ-Павликени след гафа със забравената в скенера жена Цяла седмица е продължило вътрешното разследване в болницата

Мъж мятал мебели от балкона и потрошил две коли в Павликени Извършителят е настанен принудително

Борисов след среща с Борис Джонсън: Той каза, че е първият британски премиер с българско име

Безплатни прегледи за остеопороза в Майчин дом Изследванията ще се извършват от 21 до 23 октомври включително

4 години затвор за педофил, блудствал с малолетна и заснел филм

17-годишна примами айтозлия в хотелска стая, сутеньорът й го обра

800 коня задвижват най-мощното кабрио Ferrari 812 GTS с атмосферен двигател V12 ускорява за 8,3 секунди от 0 до 200 км/ч

Разкриха склад с антики в Лясковец В хранилището са открити книги от 17 и 18 век, саби, ятагани, револвери, пушки

Тяло на мъж е открито при гасене на пожар край пазарджишко село

Голям пожар в жилищен блок в столичния квартал „Сердика“

Излезе от печат третата част на книгата „Шампионите разказват”

Има частично подобрение в състоянието на Стефан Данаилов

Поколението Z и политиката Зелените успяват да продадат „наближаващата гибел“ на впечатляващи млади умове и да ги подтиква към ярост

В Арктика откриха кафе от 1902 година (СНИМКИ)

„Единни за промяна“: Управляващите лишават Северозапада от правото на пътища и европейски достъп

„Умряха предизборните обещания. ГЕРБ и Реформаторите дружно доубиха Северозапада“, заявиха от гражданско обединение „Единни за промяна“ във Видин, които изразиха възмущението си, че за пореден път Видин и регионът не са приоритет на държавата.

„Състоянието на пътищата от Видин до София е трагично и неописуемо. Въпреки това неотдавна министърът на транспорта Ивайло Московски посочи, че трафикът по Дунав мост 2 се е увеличил 4 пъти повече от предварително заложените параметри и е изключително важно прилежащата инфраструктура също да бъде рехабилитирана и изградена. И бързо забрави за това. Забрави и българското правителство.

Забравиха и местните депутати. Забрави и управляващата коалиция в парламента и във Видин“, коментираха от „Единни за промяна“ с пояснението, че нито ГЕРБ, нито Реформаторите днес си спомнят предизборните обещания от местните избори във Видинско.

„Мария Чакърова – директор „Стратегическо развитие“ към НКЖИ, обяви в национален ефир, че няма смисъл от такава жп линия София-Видин. Първо, защото няма да бъде полезна заради липса на товари от север. И второ, защото железницата не може да реши социалните проблеми на хората в региона. Отново Видин и регионът не са приоритет на държавата. Това са видимите резултати на ГЕРБ“, казаха от „Единни за промяна“.

Проучванията на НКЖИ, според Чакърова сочат, че държавата трябва да развива приоритетно направлението сръбска-турска граница. А направлението сръбска-румънска граница може да почака. Видин и регионът ще чака, така сме научени, да чакаме и да се надяваме.

Според „Единни за промяна“, много народни представители от Северозапада, както и Владимир Тошев от Видин, са част от Народното събрание заради обещанията за скоростен път между Видин и Ботевград (пътя Е-79) и скоростна жп линия между Видин и София. „Това бяха някога приоритетите на правителството за развитие на Северозападна България. Днес това е минало“, заявиха още от обединението и допълниха:

„Преди месец на среща във Видин, организирана от местната и централната власт, зам.-министърът на регионалното развитие Иван Аспарухов очерта същите приоритети в т.н. „Целенасочена инвестиционна програма“ за решаване на проблемите на слаборазвитите региони. Той, като представител на властта, определи модернизирането на жп линията и пътя Видин-София като „наша огромна мечта“. Е да, но се сбъдват мечтите на Волуяк и регион София.

Интересен факт е, че в стратегията, която представиха господа депутатите от Северозапада (Вили Лилков – Реформаторски блок; Иван Иванов – АБВ; Явор Хайтов, депутат от Враца; Борислав Великов от Монтана – Реформаторски блок, Иван Аспарухов – зам.-министър на регионалното развитие, както и Момчил Станков, областен управител на Видин) жп линията Видин-София беше заложена за финансиране по оперативни програми и чрез източници, различни от държавния бюджет. Заслугата беше изцяло тяхна – огромна.

Даваха пресконференции и се биеха по гърдите. Модернизирането на железопътната линия беше една от основните дейности за съживяване на Северозападния регион. Така поне твърдяха. До днес, когато изведнъж правителството, което те подкрепят и боготворят, си смени приоритетите. Не разбрахме само как за пръв път България се противопоставя на Европа и то не, за да вземе нещо повече за някой регион, а за да лиши Северозапада от правото на пътища и европейски достъп“, негодуват от гражданско обединение „Единни за промяна“.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.