ГЕРБ уличиха в лъжа БСП преди вота (обзор) Митниците и ДАНС спрели теч за милиарди още през 2016-та

САЩ призоваха Турция да покаже въздържаност в Сирия

„Левски“ сгази австрийци с 3:0

Българските вина и мед са хит в Германия Цените на бутилките започват от 4 евро, а таван няма

Германските социалдемократи гласуваха за преговори за коалиция с Меркел

Ергодан заяви, че операцията в Африн ще бъде завършена в много кратки срокове

Памела Андерсън асистира на известен илюзионист

Ким Кардашиян пак се разголи

Видимостта на магистрала „Тракия“ е намалена поради мъгла АПИ съветва шофьорите да карат внимателно

Не вършим нищо незаконно, твърдят създатели на криптовалута

Кметове договориха методика за финансиране на общинските болници

Лозан Панов се е поставил над закона, като не е подал имуществена декларация пред Сметната палата

Бабинден бе отбелязан на площада в Несебър

Антон Недялков: Бях пред край на кариерата

Дейвид Джеймс ексклузивно пред „Труд“: Берба е елегантен и нестандартен

Пълна блокада от утре и на пунктовете Илинден и Маказа

Родните превозвачите затворят от утре граничните пунктове Илинден и Маказа за всички видове превозни средства. Пропускателният пункт Златоград – Термес ще бъде блокиран в петък от 9 часа, каза пред Дарик Йордан Арабаджиев от Съюза на международните превозвачи.

Остават блокадите на Кулата и Капитан Петко войвода. Протестните действия на шофьорите ще продължат до пълното освобождаване на границата от страна на гръцките земеделци. В отговор на гръцките действия нашите превозвачи организират контрапротест по всички гранични пунктове между двете страни.

Йордан Арабаджиев уточни: „От утре сутринта, в 9 часа, българските превозвачи ще протестират спрямо гръцките блокади на граничните пунктове Маказа и Илинден и в петък от 9 часа – на Златоград. Ще протестират, докато се намери трайно и генерално решение на гръцките блокади. Българският автомобилен бранш не може да търпи повече подигравките на гръцките фермери, да се пита дали да вземе товари за Гърция, защото, както видяхте, през последните 3 седмици започнахме да играем на тото дали ще пуснат или не товарните автомобили“.

По думите на Арабаджиев, до момента загубите за транспортните фирми са милиони евро.

„Общите загуби на транспортните фирми са над 10 млн. евро. Ако ние стоим безучастно – виждаме, че българското правителство няма с кого да преговаря, защото гръцкото правителство не може да преговаря с гръцките фермери, българският автомобилен бранш губи пазари, получава неустойки и вече сме притиснати до стената“, каза той.

Превозвачите планират поетапно затваряне на границата с Гърция, за да може българските граждани, които се намират в южната ни съседка, да се изтеглят от страната безпрепятствено.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.