Мая Манолова: За четири месеца има над 300 жалби срещу "Топлофикация"

Над 300 жалби на потребители срещу "Топлофикация" са се натрупали само за последните 4 месеца при омбудсмана Мая Манолова. Преди днешната отворена приемна за проблемите с дружеството Манолова, цитирана от БНР, обясни за какви конкретни промени настоява, за които е изпратен подробен доклад до институциите и е даден срок за отговор до идната седмица.

На първо място, да отпадне изцяло изплащането на юрисконсултско възнаграждение от гражданите на "Топлофикация". "Топлофикация" да предупреждава своите абонати във всички случаи, в които ги дава на съд и да дава 15-дневен срок за доброволно изпълнение, за да се избегне скъпата съдебна процедура; да има или не такса "сградна инсталация" да се решава от Общото събрание на етажната собственост, което и да определя методиката за разпределение и процента "сградна инсталация"; да бъде създадена "Топлинна полиция", която да противодейства на случаите на кражба на топлоенергия; да се опростят фактурите, така че всеки гражданин да може да разбере какво и защо дължи; да се сключват индивидуални договори с фирмите за топлинно разпределение.

Коментари

Задължително поле