„Лудогорец“ продължава в Европа и напролет!

Дневен хороскоп на Алена за петък, 13.12.2019

На 13 декември 2019 да почерпят

Външният министър на Македония: Езикът ни има свое историческо развитие и е признат от лингвистите

НСО за блъснатото дете: При вина на служителя ни ще бъдат предприети всички законови мерки

Румен Радев: От върховенството на закона зависи българите да вярват в държавата си

Цвета Караянчева събра бившите председатели на парламента в навечерието на Коледа

Започна рекултивиране на сметището на Пазарджик

„Канал Истанбул” ще бъде решен на търг Трасето между Черно и Мраморно море ще е 45 км

Автомобил на НСО е ударил 14-годишно дете

Вицепрезидентът: Възможност за достоен живот дължим на хората с увреждания

Американският Сенат прие с единодушие резолюция, признаваща арменския геноцид

Стачка спира междуградските автобуси

Пентагонът с бюджет за 738 млрд. долара

“Матрицата 4” с премиерна дата Участва и Нийл Патрик Харис

Диета „Холивуд“ за бързо отслабване

Диетата „Холивуд“ помага за бързо и лесно сваляне на килограми. Тя е позната още като „5 фактора“ или „5х5“. Наречена е така, защото трябва да се храните и упражнявате 5 пъти дневно.

Всяко едно от храненията се състои от 5 елемента – протеини, въглехидрати, фибри, мазнини и течности.

Упражненията 5 пъти дневно помагат да се чувствате тонизирани и да горите достатъчно калории. Диетата „Холивуд“ се спазва минимум 5 седмици. Това не означава, че ако я продължите малко по-дълго, ще ви навреди.

Тази диета неслучайно е наречена „Холивуд“, много звезди залагат на нея, за да влязат във форма. Няколко от популярните актриси, които често топят килограми по този метод, са Алиша Кийс, Ева Мендес и Джесика Симпсън.

Диетата „Холивуд“ е свързана със съдържанието на захари в отделните храни. Те влияят върху кръвната захар и усещането за глад.

Примерни храни, които може да включите в петте си хранения:

1. Протеини: пилешки гърди, белтъци, морски дарове, белтъци, нискомаслено мляко. Особено препоръчана е сьомгата от нея може да ядете неограничено количество.

2. Въглехидрати: леща, овесена каша, сладки картофи от зеленчуците спанак и киноа.

3. Фибри: кафяв ориз, фасул, пълнозърнести закуски от плодовете и зеленчуците ябълка, ягоди, боровинки, портокали, броколи, брюкселско зеле.

4. Мазнини: забравете за олиото, можете да го замените с далеч по-здравословния зехтин, но разбира се в умерени количества.

5. Течности: докато се придържате към диетата „Холивуд“ забравете за подсладените напитки. Пийте само вода. Чаят и кафето също са позволени, но без абсолютно никакви подсладители.

Упражнения 5 пъти по 5 минути:

Трябва да се редуват силови упражнения и бягане или качване на стълби. Правете упражненията преди ядене, за да не се налага да тичате на пълен стомах.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.