Генералният секретар на ООН предупреди: Имаме 12 месеца да спасим климата

Пневмонии убиват 800 000 души в света всяка година Децата и възрастните хора са най-уязвими

Ледено и оранжево вино предлага Villa Vinifera Избата открива първия си представителен магазин

Министър Желязков: Приетите текстове в пакета „Мобилност“ ще доведат до повишаване на вредни емисии

Фронтекс: Броят на мигрантите по източния маршрут нараства

Румен Радев: В своята командирска практика нямам нито един загубен самолет, нито един загинал летец

Децата в риск са уязвими от социалния закон Социалистите пращат текстовете в Конституционния съд

Проф. Олег Асенов: Електронната система за тол таксите ще помага срещу нерегламентирания превоз на пътници

Нинова: В правилника на парламентарната групата на БСП няма партийни наказания

Соцвеличия почетоха паметта на Христо Христов (снимки) 100-ина души, работили във външната търговия отбелязаха 88-ия рожден ден на бившия си министър, който почина на 16 ноември

Прокуратурата в Италия разследва Матео Салвини заради служебни полети

НЗОК отпуска безплатно по 2 лекарства за заболяване Лекари се оплакват от новия Националния рамков договор, който предстои да бъде подписан

Сидеров: Не съм част от управлението! Каракачанов има две детски мечти – да бъде министър на отбраната, другата е да измести АТАКА и Волен, която няма да се сбъдне, категоричен е партийният лидер

АПИ: 70% от българите смятат за справедливо камионите и автобусите да плащат по-високи такси

Владислав Горанов: Радев е приел ролята на опозиционен лидер, но понякога с това вреди

Контрареволюция във „Формула 1“

Революцията на правилата във „Формула 1“ предизвика заговор за контрареволюция още след първата квалификация в новия формат за неделното състезание за Гран при на Австралия. Вместо повече екшън и интрига промяната в регламента донесе скука за зрителите плюс хаос на пистата и в боксовете. Досега първата позиция винаги се решаваше в последните секунди, а в Мелбърн всичко свърши повече от четири минути преди изтичането на времето. Вместо да гонят по-добри времена на трасето, пилотите вече се теглеха на кантара.

„Срам, позор, катастрофа – изригна легендарният шампион Ники Лауда, сега директор в „Мерцедес“. – Налага се още следващата седмица да се съберем и да променим отново регламента, а тези правила да ги изхвърлим в тоалетната!“
„Ако сме на едно мнение, няма проблем да върнем старата квалификация“, предложи Маурицио Аривабене, шеф на „Ферари“. Колегата му Тото Волф от „Мерцедес“ е на същото мнение: „Вкарахме си автогол, не намерихме правилното решение.“ А Ерик Булие от „Макларън“ добави: „Вместо шоу направихме тъжно представление. Разочаровани сме.“

Според новия регламент след началните минути в трите сесии на квалификацията на всеки 90 секунди отпадна най-бавният пилот. В Мелбърн осем минути преди края на трасето бяха останали само състезателите на „Мерцедес“, които не използваха времето до края, за да щадят износените си вече гуми. Шампионът Люис Хамилтън уверено спечели 50-ата първа позиция в кариерата си пред Нико Розберг, а след тях са фераритата на Себастиан Фетел и Кими Райконен.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.