Джип блъсна колоездач на пешеходна пътека в Благоевград

Красимир Велчев: Румен Радев вече не е военен, а е президент

Откриха мъртва затрупаната от лавина в Пирин жена

Министър Нено Димов: Няма война между президента и премиера

Вижте акцентите от броя на “Труд” в неделя, 18 февруари 2018

АПИ обеща бързо да построи пътя Видин – Ботевград Започват с участъка от Мездра

Акция „Лукс”: МВР проверява частните кортежи и скъпите коли

Израелски политици обвиниха в антисемитизъм премиера на Полша

13 жертви след падане на хеликоптер в Мексико, министър оцеля Държавният служител летя към районите, засегнати от земетресението

Гери-Никол пъчи пищно дупе

Турист е затрупан от лавина в Пирин

Григор на първи финал за сезона

Луковмарш 2018 през обектива на “Труд” (СНИМКИ)

Посолството на САЩ: Ген. Луков е поддръжник на нацизма, а не човек, заслужаващ уважение

Морето в Турция поскъпва Пакетите за почивки в турските курорти са почти изчерпани още с ранните записвания

Магистралата Русе – Велико Търново стигна ОВОС

Пътят убиец Русе – Бяла – Велико Търново направи още една крачка към магистрала. Агенция “Пътна инфраструктура” /АПИ/ обяви обществена поръчка, с която да се изготви доклад за съвместимост с оценката за въздействие на околната среда /ОВОС/. Осеммесечното проучване ще се финансира със 150 000 лв. от държавния бюджет. Оферти ще се приемат до 19 май т.г., като критерият е най-ниска цена.

Това е следващата процедура преди да се отчуждават земи, след като вече е утвърдено идейно трасе. Регионалният министър Лиляна Павлова вече обяви, че магистралния участък Русе – Бяла ще струва 450-600 млн.лв. Строителството може да се финансира по европейски програми. Процедурата, включително отчуждаването на терени и ОВОС, ще отнеме 3-4 г.

Избраният вариант включва източен обход на Русе, който да поеме автомобилното движение от западната промишлена зона. Трафикът ще продължи по нов маршрут западен обход на Бяла. Международното трасе Е-85 София – Букурещ поема над 1200 ТИР-а, които влизат денонощно в страната. За да се ограничат инцидентите, беше изградено кръгово кръстовище преди моста над река Янтра. Съоръжението е с преградни, предпазни мантинели и 4 ленти за двупосочно движение.

Платното е удвоено и в участъка до гара Бяла. После трафикът пак се стеснява с по една лента. Така е и по пътя за Велико Търново, който трябва да се разшири край опасното Т-образно кръстовище. При катастрофите возила падат на близката жп линия.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.