Правната комисия гласува на първо четене промените в антикорупционния закон

Третокласнички от Елена спечелиха полицейски конкурс

Няма да спират водата в община Кубрат 3,1 млн. лв. трябва да бъдат погасени до края на 2019 г.

Спецпрокуратурата поиска „задържане под стража“ за Голямата Бирма

Откриха 25 нови военни паметници в Пиринско

Кандидатурата на Ивайло Иванов за главен секретар на МВР е съгласувана с президента, заяви Младен Маринов

Стрелецът от Страсбург е бил осъден за първи път на 13-годишна възраст До десетата си година вече е имал престъпно поведение

Меркел: Лидерите на ЕС нямат намерение да променят споразумението за Брекзит

Ученик краде от кутия за дарения

Двама мъже и девет дами в топ 10 на „Спортист на годината“

Доналд Тръмп използва стрелбата в Страсбург, за да настоява за построяването на гранична стена с Мексико

Григор и Агаси се състезават с „ламборгини“

Нови три случая на вирусен хепатит в Пернишко, сред заболелите има и 10-годишно дете

Тодор Неделев: В България ще играя само за „Ботев“ (Пд)

49 акта за седмица по пътищата в Несебър

Магистралата Русе – Велико Търново стигна ОВОС

Пътят убиец Русе – Бяла – Велико Търново направи още една крачка към магистрала. Агенция „Пътна инфраструктура“ /АПИ/ обяви обществена поръчка, с която да се изготви доклад за съвместимост с оценката за въздействие на околната среда /ОВОС/. Осеммесечното проучване ще се финансира със 150 000 лв. от държавния бюджет. Оферти ще се приемат до 19 май т.г., като критерият е най-ниска цена.

Това е следващата процедура преди да се отчуждават земи, след като вече е утвърдено идейно трасе. Регионалният министър Лиляна Павлова вече обяви, че магистралния участък Русе – Бяла ще струва 450-600 млн.лв. Строителството може да се финансира по европейски програми. Процедурата, включително отчуждаването на терени и ОВОС, ще отнеме 3-4 г.

Избраният вариант включва източен обход на Русе, който да поеме автомобилното движение от западната промишлена зона. Трафикът ще продължи по нов маршрут западен обход на Бяла. Международното трасе Е-85 София – Букурещ поема над 1200 ТИР-а, които влизат денонощно в страната. За да се ограничат инцидентите, беше изградено кръгово кръстовище преди моста над река Янтра. Съоръжението е с преградни, предпазни мантинели и 4 ленти за двупосочно движение.

Платното е удвоено и в участъка до гара Бяла. После трафикът пак се стеснява с по една лента. Така е и по пътя за Велико Търново, който трябва да се разшири край опасното Т-образно кръстовище. При катастрофите возила падат на близката жп линия.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.