През обектива на „Труд“: Как Борисов и Меркел отговарят на медиите (СНИМКИ)

Борисов отговаря на „Труд“: Лидерите от Западните Балкани трябва колкото се може по-бързо да покрият критериите за членство в ЕС

ЦСКА бие с голове на новите

Гледайте НА ЖИВО пресконференцията на Борисов и Меркел

Меркел отговаря на „Труд“: Подкрепяме България за Шенген, но не мога да кажа точна дата за присъединяване Възлагаме големи надежди на българското председателство, каза германският канцлер

Ердоган обяви началото на турската военна операция в сирийския град Африн

Вучич към сърбите в Косово: Останете тук, не напускайте домовете си, ще ви помагаме

Делегация на ЕК оцени високо работата на ГДБОП в сферата на киберсигурността

Спас Русев гледа „Левски“

Въвеждат Монтесори педагогика в детските градини в Габрово Проектът стартира с 90 000 лева

НКЖИ: Неразрешена маневра е причина за дерайлиралата цистерна с газ на гара Бяла

Борисов и Меркел разговарят в резиденция Бояна (СНИМКИ)

Екатерина Захариева: Реалистично е Македония да получи покана за членство в ЕС още тази година

Произвеждат 50 хиляди кубика сняг за Световното по сноуборд в Банско

4-годишно детенце почина, роми окупираха разложката болница

Шофьор оцеля след челен удар с ТИР на пътя Русе – Бяла

Снимка: Николай Каламов

Шофьор оцеля по чудо, след като се заби с управлявания от него лек автомобил „Дачия Дъстър“ в румънски ТИР по пътя Русе – Бяла. 50-годишният М.Д. е откаран в МБАЛ със счупен десен глезен, съобщиха от полицията в крайдунавския град.

По неизяснени още причини водачът навлязъл в насрещната лента и се блъснал в предната част на камиона, шофиран от 49-годишния Й.З. Инцидентът станал в участък на суха настилка, без намалена видимост. Пробата за алкохол на тираджията е отрицателна. От пострадалия М.Д. е взета кръвна проба.

Причините за катастрофата се разследват. Движението по главния път е било спряно и полицейски мотопатрули са пренасочвали автомобилите по обходен маршрут през село Ценово.

Пътят Русе – Бяла е коварен, с много завои и разлики във височините. В критичния участък непрекъснато стават катастрофи, тъй като трафикът е интензивен. По трасето денонощно средно се движат около 2200 ТИР-а и 7400 автомобила. Магистралата трябва да се построи до 2020 г.

За да се ограничат инцидентите, беше изградено кръгово кръстовище преди моста над река Янтра край Бяла. Съоръжението е с преградни, предпазни мантинели и 4 ленти за двупосочно движение. Платното е удвоено и в участъка до гара Бяла. После трафикът пак се стеснява с по една лента. Така е и по пътя за Велико Търново, който трябва да се разшири край опасното Т-образно кръстовище. При катастрофите возила падат на близката жп линия.
Снимка авторът

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.