Две жертви и десетки ранени при пожар в хотел в Прага (ВИДЕО)

Европа ще рециклира всички пластмасови опаковки след 2030 г.

Молдова ще иска компенсация от Русия заради „окупацията“ на Приднестровието

Спряха камионите по няколко направления заради снега

Просветният министър: Привличането на млади учители е предизвикателство

Въоръжена атака срещу 5-звезден хотел в Кабул

Вижте акцентите от броя на „Труд“ в неделя, 21 януари 2018

Меркел и Борисов в отговор на “Труд”: България влиза много скоро в Шенген Премиерът събира европейските лидери и Реджеп Ердоган във Варна

Командоси щурмуват пробно прототипи на стената на Тръмп

Махат незаконни билбордове в София Столичният инспекторат откри 14 такива само по бул. „Черни връх“

Ципрас: Македонска нация никога не е имало Ще е абсурдно обаче в името на страната да няма Македония, смята гръцкият премиер

Хиляди румънци се събраха на протест в Букурещ (ВИДЕО)

САЩ и Русия призоваха Турция и сирийските кюрди към сдържаност

Турция нанесе въздушен удар по позиции на сирийските кюрди

Григор искал да е бегач и да знае френски език

Шефът на Съюза по авто-мото подготовка: Голямо лоби влияе върху ДАИ, всичко се знае, изпитът по теория се купува

Има голямо лоби, което влияе върху директорите на „Автомобилна администрация” – това е лоби от превозвачите, лоби от определени други структури, които дават насоките, а тези насоки той трябва да ги изпълнява. Това заяви пред Нова тв председателят на Съюза по авто-мото подготовка Йонко Иванов по повод скандала с ареста на Цветелин Цветанов.

„От този чадър вече осем години ходя по съдилищата да доказвам, че тези политически назначения на шефовете на „Автомобилна администрация” не са случайни. Тези хора са сложени, за да изпълняват някакви задачи. Капацитетът на Цветелин Цветанов не достига до такава висока кота, че да може той да направи всички тези схеми и той да ги обслужва”, обясни Иванов.

Според него измамните схеми стават чрез купуването на изпита по теория. Той посочи, че при изпита с таблети, се вижда как едни и същи тест се решава от различни лица по време на един и същ изпит. А това се засичало от таблетите, които били програмирани да снимат през няколко минути на кандидат-шофьора.

Според него едни от уязвимите места са Кюстендил, Враца, Габрово.

„Всичко се знае, но някой има отношение по темата. Защо бе необходимо този екип, който строго спазваше правилата на играта и при него нямаше купуване на гласове, да се разбие. Сега всички изпитващи започнаха да правят изпита по теория, както и изпита за водач на такси”, добави председателят на Съюза по авто-мото подготовка.

По думите му в нови автомобили били инвестирани около 10 млн. лв. Обаче досега изпитите продължавали да се провеждат по старата система и със старите автомобили.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.