България – от аутсайдер до фактор

Арестуван е бившият шеф на контраразузнаването в Македония

Благотворителен концерт събира пари за възстановяване на паметника на Шести артилерийски полк в Сливен

Обучаваха общинари да помагат на домоуправители

Президентът удостои с плакет „Св. св. Кирил и Методий“ Съюза на българските писатели (СНИМКИ)

Тръмп: САЩ остават стабилен партньор на Саудитска Арабия въпреки съмненията покрай смъртта на Хашоги

Българите зад граница искат да ги представляват нови организации

Столична община: Изтича срокът за такса смет

Нов препъникамък за Брекзит – Гибралтар Испания плаши с вето споразумението за напускане

Все повече млади в САЩ предпочитат съвместно съжителство без брак

Стълб спасил влака в Кресненското дефиле от падане в реката

Премиерът на Испания обяви, че може да насрочи предсрочни избори

Менте намаления дебнат този Черен петък Ако на витрината пише “- 70%”, всички стоки трябва да са със 70 на сто по-ниски

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в сряда, 21 ноември 2018

Дворът на кирилицата посрещна висши държавници от Бурятия, Калмикия и Чечня Откриха още 4 бюст-паметника в Алеята на писателите

Шефът на Съюза по авто-мото подготовка: Голямо лоби влияе върху ДАИ, всичко се знае, изпитът по теория се купува

Има голямо лоби, което влияе върху директорите на „Автомобилна администрация” – това е лоби от превозвачите, лоби от определени други структури, които дават насоките, а тези насоки той трябва да ги изпълнява. Това заяви пред Нова тв председателят на Съюза по авто-мото подготовка Йонко Иванов по повод скандала с ареста на Цветелин Цветанов.

„От този чадър вече осем години ходя по съдилищата да доказвам, че тези политически назначения на шефовете на „Автомобилна администрация” не са случайни. Тези хора са сложени, за да изпълняват някакви задачи. Капацитетът на Цветелин Цветанов не достига до такава висока кота, че да може той да направи всички тези схеми и той да ги обслужва”, обясни Иванов.

Според него измамните схеми стават чрез купуването на изпита по теория. Той посочи, че при изпита с таблети, се вижда как едни и същи тест се решава от различни лица по време на един и същ изпит. А това се засичало от таблетите, които били програмирани да снимат през няколко минути на кандидат-шофьора.

Според него едни от уязвимите места са Кюстендил, Враца, Габрово.

„Всичко се знае, но някой има отношение по темата. Защо бе необходимо този екип, който строго спазваше правилата на играта и при него нямаше купуване на гласове, да се разбие. Сега всички изпитващи започнаха да правят изпита по теория, както и изпита за водач на такси”, добави председателят на Съюза по авто-мото подготовка.

По думите му в нови автомобили били инвестирани около 10 млн. лв. Обаче досега изпитите продължавали да се провеждат по старата система и със старите автомобили.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.