Тир и кола катастрофираха между Своге и Церово

Помпео: САЩ са готови да преговарят с Иран без предварителни условия

Иран плени британски танкер в Ормузкия проток

70-годишен мъж е загинал, след като е блъснат от кола на пътя Разград – Русе

САЩ свалиха ирански дрон, Техеран отрича (обзор) ВМС на САЩ използвали електронно заглушаване

Горанов за хакването на НАП: Скоро разбрах, че да направиш такава беля на практика е ненаказуема

„Боинг“ е загубил близо 5 млрд. долара заради скандала с модел „737 MAX“

Холандия частично отговорна за Сребреница

Тръмп се срещна с астронавти от „Аполо 11“, стъпили преди 50 г. на Луната

Засилен трафик на „Капитан Андреево“

Китайската космическа лаборатория „Тянгун-2“ изгоря в земната атмосфера

Двама парапланеристи пострадаха край Дупница

Доналд Тръмп за иранския дрон: Няма съмнение, свалихме го

Хакнатите данни били със събути гащи Не са били криптирани, съобщи Венцислав Караджов, шеф на Комисията за защита на личните данни

УЕФА наказа България заради расизъм

„Арабеск“ танцува по ръба на смъртта

„ДанС криминале“ – мистерия и кръв в две части

Трупът „Наташа“ може да бъде открит на различни места тези дни в Музикалния театър. Понякога лежи с разпорения си червен корем на пода в репетиционната на балет „Арабеск“. В по-добри дни си почива в гримьорните – ту в мъжката, ту в женската. Изчезването и появите му са мистериозни, но са винаги по разпореждане на хореографа Филип Миланов.

Всъщност тялото на изкормена жена е реквизит от новия спектакъл на най-добрата ни трупа за модерен танц. Премиерата на „ДанС криминале“ е на 31 март в Държавния музикален и балетен център. Спектакълът обединява две кратки криминални форми – „Шест малки негърчета“ на Мариана Крънчева и „Кръвожаден“ на Филип Миланов.
Да издадем фабулата им, би било все едно да съобщим най-безцеремонно кой е убиецът в романите на Агата Кристи, чиито „Десет малки негърчета“ са вдъхновили младата хореографка Крънчева – солистка от Софийската опера и в момента балерина на „Арабеск“.

Игрите на „Кръвожаден“ напомнят усещането за илюзорността от романите на английския писател Джон Фаулс с играта между хищник и жертва, които понякога си разменят ролите, с порива към крайността, който заличава традиционните цивилизационни роли на мъжа и жената и специалния статут на „нежния пол“. „Искам да обърна внимание върху промененото отношение към жената в днешно време“, обяснява Филип Миланов, който е сред звездите на „Арабеск“ и работи паралелно в Derida Dance Company.

И двамата автори са носители на множество награди за танцово изкуство и хореография, сред които и от конкурса „Маргарита Арнаудова“.

Сценограф е Яна Дворецка.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.