Швейцарският курорт Цермат е блокиран заради повишена лавинна опасност

Повече момчета според поверието в „Дева Мария“

Броят на жертвите на пожара в Прага нарасна на 4

Учени създадоха карта на движението на мисълта в мозъка

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в понеделник, 22 януари 2018

Най-интересните изложби по света тази пролет

Похитител платил такси с пръстени на жертвата си Отвлечената ядосала бандита, че не му дава пари на заем

Министър Красимир Каракачанов за инцидента със самолета “Спартан”: Вторият пилот се е обучавал за първи

Публикация на турски език в профила на Радев (обзор) Има препратка към сайт за бързи кредити в южната ни съседка

Караянчева поздравява всички шефове на европейски комисии Форумът ще се излъчва на живо в интернет

ГЕРБ уличиха в лъжа БСП преди вота (обзор) Митниците и ДАНС спрели теч за милиарди още през 2016-та

НСО и хакерите

САЩ призоваха Турция да прояви въздържаност в Сирия

Сняг, студ и лед – опасно време в 19 области

Бяла мида и рапан спасяват риболовния сезон Слаб улов тормози хората по Черноморието

Защо в рекламите продуктите на Apple са настроени на 9:41 часа

Освен ако не живеете под скала, със сигурност редовно виждате голямо разнообразие от обяви за продукти на Apple. Но надали сте забелязали, че часовниците на устройствата на Apple винаги показват 9:41 часа.

При положение, че марката си има някакви единни насоки, това не е съвсем необичайно за компания като Apple, но причината за това е доста интересна, разкрива „Индипендънт“.

Всичко започва, когато Стийв Джобс обявява първият iPhone на 27 юни 2007 година точно в 9:41 часа.

Когато телефонът за първи път се появява на екран, той показва 9:42 часа, за да може изображението грубо да съвпада с реалното време.

Това не беше променено до появата на iPad през 2010 година, когато часът беше сверен за 9:41.

И така остава до ден днешен, отдавайки почит на Стийв Джобс и iPhone, с всяко промоционално изображение на Apple.

Единственият продукт на Apple, който не показва това време на рекламните снимки е Apple Watch( часовник). Той обикновено е настроен за 10:09, което е често срещано при рекламите на часовници, заради приятните симетрични позиции.

Всъщност повечето часовници на рекламите си показват 10:10, но Apple избързва с една минута. Вероятно защото са една крачка преди всички?

Привързаността на Apple към 9:41, не строго пазена тайна, но е любопитен факт. При всяко положение, вече няма да можете да погледнете реклама на Apple и да не го забележите.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.