Две жертви и десетки ранени при пожар в хотел в Прага (ВИДЕО)

Европа ще рециклира всички пластмасови опаковки след 2030 г.

Молдова ще иска компенсация от Русия заради „окупацията“ на Приднестровието

Спряха камионите по няколко направления заради снега

Просветният министър: Привличането на млади учители е предизвикателство

Въоръжена атака срещу 5-звезден хотел в Кабул

Вижте акцентите от броя на „Труд“ в неделя, 21 януари 2018

Меркел и Борисов в отговор на “Труд”: България влиза много скоро в Шенген Премиерът събира европейските лидери и Реджеп Ердоган във Варна

Командоси щурмуват пробно прототипи на стената на Тръмп

Махат незаконни билбордове в София Столичният инспекторат откри 14 такива само по бул. „Черни връх“

Ципрас: Македонска нация никога не е имало Ще е абсурдно обаче в името на страната да няма Македония, смята гръцкият премиер

Хиляди румънци се събраха на протест в Букурещ (ВИДЕО)

САЩ и Русия призоваха Турция и сирийските кюрди към сдържаност

Турция нанесе въздушен удар по позиции на сирийските кюрди

Григор искал да е бегач и да знае френски език

Калоян Паргов, БСП: няма икономическа обосновка за увеличението на цената на билета за градския транспорт

„Няма икономическа обосновка за това увеличение на цената, защото никой не може да каже в тази сума какво се включва.“ Това каза пред журналисти Калоян Паргов, общински съветник от БСП, след като бе приета Наредбата за изменение и допълнение на Наредбата за реда и условията за пътуване с обществения градски транспорт на територията на Столична община, предаде“Фокус“.

Паргов каза още, че на 14 април предложението най-вероятно ще бъде включено в дневния ред на Столичния общински съвет и ще бъде прието. Когато това стане следва обнародване на страницата на Съвета в срок от 14 дни, така че от 1 май по случай Деня на труда всички софиянци ще плащат по 1.60 лв. за еднократно пътуване в София.

„Софиянци трябва да знаят, че билетчето ще им бъде 1.60 лв. ГЕРБ еднолично и самостоятелно поеха отговорността за повишаване цената на билета в София с аргумента да запълнят дефицита, който явно съществува в рамките на столичния транспорт“, категотичен е Паргов.

„Всичко това, което се прави е с цел да се запълни дефицита в Столичния автотранспорт. Видно е от сегашното предложение и за икономическа рамка и за промяна в Наредбата за повишаване на цената на билета е, че нещо се случва в градския транспорт и не излизат сметките“, добави той.

„Тези 15 млн. лв., които в момента ще се генерират от това повишение на билета, са средствата, които БСП предложи да се завиши преференциалните карти в бюджет 2016 г., за да може да няма тази дупка.“ обясни още общинският съветник.

„Новината за софиянци е, че те ще платят дефицита в градския транспорт, така че да им е честита новата цена и решението на ГЕРБ“, каза Паргов. Според него за първи път се случва, че една наредба не минава 2-3 пъти през обсъждане, както се е правило преди.

„Прави впечатление, че минава много бързо, което означава, че притеснението в управляващите от ГЕРБ е страшно голямо“, допълни общинският съветник.

„Областният управител също трябва да се произнесе по този документ и ако той не го върне за доработване и няма обжалване в Административния съд, каквото очаквам, тогава няма проблеми това да се случи най-рано през месец май. Ако има обжалване първо ще трябва да се изчака да се изчистят всички процесуални, процедурни пречки“, обясни той.

„Не искам да използвам медиите, за да призова да си търсят правата в съда, но при липсата на икономическа обосновка, гражданите не са длъжни да плащат масрафа на ГЕРБ в София“, твърди Паргов.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.