На 19 ноември 2018 да почерпят

Откриха откраднат през 2012 г. шедьовър на Пикасо в Румъния

Мей: Оставка няма да улесни Брекзит Призивите за оттеглянето на премиерката не стихват

Кола блъсна и уби пешеходец на входа на Южния парк в София

Каракачанов: От войните между правителство и президент губи държавата

Българин е арестуван при протестите срещу цените на горивата във Франция

11 деца – жертви на интернет тормоз всеки ден Все повече са случаите на сексуална експлоатация в мрежата

Стоичков на „Златната топка“

Военен №1 ген. Андрей Боцев: Заплатите за 2018 г. няма да се увеличават

Катастрофа с участието на български автомобил в Македония, един човек е ранен

Хаос на пътя, дрифт пред парламента (обзор) Шепа протестиращи затвориха границата с Гърция, блокираха Бургас и магистрала „Тракия”

Полският премиер: Русия може да нахлуе в Украйна след пускането на „Северен поток 2“

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в понеделник, 19 януари 2018

Мини-Меркел иска квота за депутатки Анкета й даде преднина за лидерския пост в ХДС

13 хил. на месец ползват нощен транспорт Догодина София решава дали да продължи услугата

Шефът на СБА инж. Емил Панчев: Не подкупната ДАИ, а частници да изпитват шофьорите

Инж. Емил Панчев, шеф на СБА.

Всички дейности на бившата ДАИ да бъдат прехвърлени на частни фирми, за да спре корупцията. Това призова вчера инж. Емил Панчев, председател на Съюза на българските автомобилисти (СБА). В писмо до парламента той напомни, че неговата организация от 15 години настоява да се отнемат правомощията на рушветчиите от автомобилната агенция към Министерството на транспорта.

В събота спецсъдът остави зад решетките шефа на ДАИ Цветелин Цветанов и четирима от хората му. При обиските бяха намерени над 800 000 лева от рушвети.

В цялата страна започна преглед на изпитни протоколи и след анулирането им се очаква да бъдат иззети десетки шофьорски книжки, получени по втория начин.

“Не зная какво още трябва да се случи в държавата ни, колко пъти трябва да се говори за корупция от служители на тази агенция, колко шофьори и превозвачи с купени книжки трябва да се движат по пътищата ни, колко коли и хора трябва да пострадат от некачествени прегледи и т.н. Няма никакво значение кой е шеф на ДАИ. Трябва да се разбере, че смяната на един Цветанов, Божков, Киров с друг не води до нищо друго освен до затъване на по-дълбоко в “пещерата”, категоричен бе инж. Панчев.

Според него неподкупни представители на транспортното, вътрешното и просветното министерства трябва само да контролират изпитите.

“Трябва да спрем да говорим за подобряване на качеството на учебния процес, докато не се направи така, че в изпита да няма пробойни. Каква е ползата от увеличаване на часовете, когато инструкторът обещава, че ще ти уреди изпита”, попита шефът на СБА.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.