Евродепутати предупреждават за руска намеса във вота за ЕП Брюксел вини Москва в дирижирана пропаганда

2/3 от страната е икономическа пустиня Най-високи са заплатите в център „Козлодуй“

Румънци и македонци пробили системата на митниците Взимат лиценза на камионите с горива, ако нямат застраховка за опасни товари

Търсят предшественика на Троянския манастир Свлачище разкри пръстени, апликации, фибули и оръжия

Проф. Тодор Кантарджиев: Изолирахме нов грипен щам

Силните ветрове доведоха до 9 жертви в Европа (ВИДЕО)

Вятърът утихва днес, ще е слънчево

Георги Вълев от „Килърите“: Властта и бизнесът убиха Петър Христов

Дете е със счупен крак в болница, след като е блъснато на пешеходна пътека във Варна

Премиерът Бойко Борисов обсъди темата за единния цифров пазар с министър-председателя на Люксембург Ксавие Бетел

Удължиха извънредното положение в Турция с още три месеца

Вижте акцентите от броя на „Труд“ в петък, 19 януари 2018

Отвод на съдията по делото Мартин Петров – „УниКредит Булбанк” Бивша служителка на трезора обявена за национално издирване

Цветан Цветанов проведе серия от работни срещи в Лондон

Германия задмина САЩ като световен лидер Рекордно ниско доверие към Съединените щати, изпреварва ги и Китай

Шефът на СБА инж. Емил Панчев: Не подкупната ДАИ, а частници да изпитват шофьорите

Инж. Емил Панчев, шеф на СБА.

Всички дейности на бившата ДАИ да бъдат прехвърлени на частни фирми, за да спре корупцията. Това призова вчера инж. Емил Панчев, председател на Съюза на българските автомобилисти (СБА). В писмо до парламента той напомни, че неговата организация от 15 години настоява да се отнемат правомощията на рушветчиите от автомобилната агенция към Министерството на транспорта.

В събота спецсъдът остави зад решетките шефа на ДАИ Цветелин Цветанов и четирима от хората му. При обиските бяха намерени над 800 000 лева от рушвети.

В цялата страна започна преглед на изпитни протоколи и след анулирането им се очаква да бъдат иззети десетки шофьорски книжки, получени по втория начин.

“Не зная какво още трябва да се случи в държавата ни, колко пъти трябва да се говори за корупция от служители на тази агенция, колко шофьори и превозвачи с купени книжки трябва да се движат по пътищата ни, колко коли и хора трябва да пострадат от некачествени прегледи и т.н. Няма никакво значение кой е шеф на ДАИ. Трябва да се разбере, че смяната на един Цветанов, Божков, Киров с друг не води до нищо друго освен до затъване на по-дълбоко в “пещерата”, категоричен бе инж. Панчев.

Според него неподкупни представители на транспортното, вътрешното и просветното министерства трябва само да контролират изпитите.

“Трябва да спрем да говорим за подобряване на качеството на учебния процес, докато не се направи така, че в изпита да няма пробойни. Каква е ползата от увеличаване на часовете, когато инструкторът обещава, че ще ти уреди изпита”, попита шефът на СБА.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.