Златна мечка и за родното кино от Берлин (ОБЗОР) В “Не ме докосвай” една от главните роли се изпълнява от Ирмена Чичикова, а копродуцент е Мартичка Божилова

Георги Първанов: Едно разследване на сделката с ЧЕЗ би дало повече информация

Премиерът Бойко Борисов с 10-годишна прогноза: Балканите ще са най-хубавото място за живеене Проекти за 30 млрд. евро ще променят региона, каза министър-председателят

109 банди разбити при акции на ГДБОП 860 обвинения след разследвания на антимафиотите

НС да даде зелена светлина за „Белене“ Партиите употребили за политически цели референдума за нова атомна централа

Съдът остави за постоянно в ареста съпрузите, обвинени за убийството в столичния квартал “Люлин”

Вижте акцентите от броя на “Труд” в понеделник, 26 февруари 2018

Русенец създаде една от най-бързо развиващите се компании в Силициевата долина

Двуметрови преспи блокират страната Комбинацията със студения арктичен въздух, който се спуска към Балканите от север, създават опасна обстановка на пътищата

Земетресение с магнитуд 5,5 по Рихтер край бреговете на Япония

Бандити няма, но ги хващат

Фънки и Хилда Казасян жури в „Като две капки вода“

„Юнайтед“ би „Челси“, Жозе не трепна

Мария и Мегз заровиха томахавките След като получи приза за Попфолк идол на годината, Фики се прибра да отпразнува изписването на първородния му син

„Лацио“ лети към Шампионската лига

150 предложения са получени за ново туристическо лого на България

Изображение: Министерство на туризма

Над 150 предложения за ново туристическо лого на България са получени от Министерството на туризма. Крайният срок изтече в полунощ на 4 април, като до последно са пристигали нови графични визии.

За оценка са изпратени 134 нови лога, а останалите изчакват да бъдат обработени дали съответстват на техническите параметри.

След окончателна обработка на данните ще се премине към следващия етап от конкурса – подбор на къса листа от визиите от деветчленно жури от професионалисти в областта на графичния дизайн и художественото изкуство. Журито е с председател проф. Божидар Йонов и членове доц. д-р Кристина Борисова (шрифт и калиграфия, НХА), Теодор Лулчев (графичен дизайн, НХА), проф. д-р Николай Младенов (рекламно-информационна дейност, НХА), проф. Георги Янков (плакат и визуална комуникация, НХА), Любен Генов (председател на СБХ), проф. Екатерина Русинова (член на СБХ и преподавател по графичен дизайн), Димитър Трайчев (член на СБХ и преподавател по графичен дизайн) и доц. д-р Стефан Серезлиев (преподавател по графичен дизайн, зам. -председател на Българската академична асоциация по комуникации). Те ще имат за задача да разгледат получените проекти и да класират най-добрите от тях за следващия етап на конкурса.

Професионалното жури ще следи както за спазване на зададените технически параметри, така и за яснотата на изображението и идейната му свързаност с наложеното рекламно послание на България “Открий и сподели” (A Discovery to Share). Избраните предложения ще бъдат публично оповестени в средата на април и заинтересованите граждани ще могат да се запознаят и да коментират финалния подбор.

Следващият етап на конкурса е през началото май и негова цел е да се избере логото-финалист от широко жури от до 15 човека – представители на бизнеса, медии маркетинг и комуникационни специалисти. Кандидатурите на медиите и бизнеса ще бъдат избрани чрез жребий пред нотариус.

Стартираният от Министерството на туризма конкурс не е обвързан с изразходването на допълнителни бюджетни или публични средства. Авторът на логото победител ще бъде поканен да изработи т. нар. brand book с графичната концепция и изисквания за използване на графичната визия.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.