Иззеха над 37,5 тона негодни месни продукти от обекти в Търновско Издирват изчезнал камион с 15 тона развалена риба и рибни продукти

БСП внася промени в Наказателния кодекс относно Истанбулската конвенция Патриотите призовават ГЕРБ да я изтеглят заради редица нарушения

Цацаров разпореди проверка за всички осъдени, които не са прибрани в затвора

Кола помете мъж на пешеходна пътека в Търново Пострадалият е в болница

„Галъп”: Румен Радев е най-популярната политическа фигура в страната

Забавления и големи намаления за Световния ден на снега в ски зона Банско

Ураганен вятър затвори ски зоната в Банско

Борисов: Зелените да знаят, че по-зелено правителство от нашето няма

Борисов: Имаме маса хеликоптери, които може да станат изцяло за Бърза помощ

Бедствено положение в община Смолян заради силен вятър

Парламентът ратифицира Договора за добросъседство с Македония

Снежна буря и катастрофи затрудниха трафика по пътя Варна-Добрич

Снегонавявания затвориха пътни участъци в община Казанлък

Кастингът на Слави за политици тръгва в началото на февруари Желание да участват са изявили 3 777 души

Цветлин Йовчев за последните убийства: Нещо се случва в подземния свят, има раздвижване

Как се постига плосък корем без никакви упражнения

Архив

Ето няколко съвета, които могат да са ви от полза за постигането на мечтания плосък корем през летните дни.

1. Много хора си мислят, че начина по който седим, не е от значение, но, уви, те са в грешка. Когато седите изправени на стола докато се храните или докато работите на компютър, вие несъзнателно впрягате вашите коремни мускули в действие.

2. Нуждаете се от много вода, ако не пиете достатъчно, тялото ви започва да се презапасява. Трябва да пиете от 6 до 8 чаши дневно, за да задоволявате нуждите на вашето тяло.

3. Хранете се внимателно, не бързайте да преглъщате. Дъвчете храната поне 10 пъти или в противен случай тялото трябва да работи извънредно, което може да доведе до газове и стомашно разтройство.

4. Не забравяйте дневната разходка, тя помага за обмяната на вещества и по-ефективното изгаряне на мазнини в талията.

7. Дъвчете дъвки. Специалисти казват, че дъвченето на дъвка предотвратява образуването на допълнителен въздух в корема.

8. Едно от най-важните неща е да си почивате. Ако сте преуморени и стресирани, тялото ви започва да произвежда стероиди и хормони на стреса, които влияят негативно върху храносмилателната система, което в повечето случаи води до запек и свръхтегло. Кортизолът е хормон, който изпраща всички излишни мазнини към средната част на тялото, за да защити жизненоважните ни органи. За да намалим напрежението, всеки ден трябва да отделяме минимум 20 минути, в които да не мислим и да релаксираме, далеч от заобикалящият ни свят.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.