Колата намира място и паркира без водач Тестват нови технологии на летището в Хамбург

Албена посреща туристите в обновени хотели Аквапаркът се разширява с уникална детска водна зона

Ванеса Атанасова: И мъже танцуват на пилон Пол денс няма нищо общо с нощните заведения и стриптийза, категорична е треньорката

Джим Кери минава в психарски режим “True Crimes” е сниман в Полша

Ердоган повдигна въпроса за евентуална размяна на двамата задържани в Турция гръцки войници за осемте турски, които получиха убежище в Гърция

Армията вади танкове и ракети на площада На Гергьовденския парад 1200 души ще набият крак на жълтите павета

Нападнаха две момчета в Западния парк в София

30 на сто по-евтини онлайн документи от кадастъра 2000 човека на ден чакат в администрациите на агенцията в цялата страна

Вижте акцентите в броя на вестник “Труд” в понеделник, 23 април 2018

ZDF: “Химическата атака” в Сирия е била фалшива (ВИДЕО)

МВФ прие нови регламенти за по-системно оценяване на корупцията

Циганин блудствал с 4-годишната си племенница (обзор)

Пуснато е движението по новия обходен път за смолянското село Тикале Зам.-министър Йовев инспектира мястото

Фенът терорист крие кой му е дал бомбата (обзор) Не е отхвърлена версията, че взривната смес е направена на стадиона

Проф. Лъчезар Трайков: Множествената склероза не е генетично заболяване Хроничната умора е един от първите симптоми

Как се постига плосък корем без никакви упражнения

Архив

Ето няколко съвета, които могат да са ви от полза за постигането на мечтания плосък корем през летните дни.

1. Много хора си мислят, че начина по който седим, не е от значение, но, уви, те са в грешка. Когато седите изправени на стола докато се храните или докато работите на компютър, вие несъзнателно впрягате вашите коремни мускули в действие.

2. Нуждаете се от много вода, ако не пиете достатъчно, тялото ви започва да се презапасява. Трябва да пиете от 6 до 8 чаши дневно, за да задоволявате нуждите на вашето тяло.

3. Хранете се внимателно, не бързайте да преглъщате. Дъвчете храната поне 10 пъти или в противен случай тялото трябва да работи извънредно, което може да доведе до газове и стомашно разтройство.

4. Не забравяйте дневната разходка, тя помага за обмяната на вещества и по-ефективното изгаряне на мазнини в талията.

7. Дъвчете дъвки. Специалисти казват, че дъвченето на дъвка предотвратява образуването на допълнителен въздух в корема.

8. Едно от най-важните неща е да си почивате. Ако сте преуморени и стресирани, тялото ви започва да произвежда стероиди и хормони на стреса, които влияят негативно върху храносмилателната система, което в повечето случаи води до запек и свръхтегло. Кортизолът е хормон, който изпраща всички излишни мазнини към средната част на тялото, за да защити жизненоважните ни органи. За да намалим напрежението, всеки ден трябва да отделяме минимум 20 минути, в които да не мислим и да релаксираме, далеч от заобикалящият ни свят.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.