На 23 юли 2018 да почерпят

Фентъзи мелодрама с лесбийки и върколаци Бразилски фестивален хит стана мейнстрийм сензация

Израел нанесе нови въздушни удари в Сирия

Публикувайте във фейсбук в сряда следобед

Златка се татуира за новия любим

Движението по магистрала „Тракия“ е затруднено заради пороен дъжд

Германската армия ще наема граждани от други страни в ЕС

Косово призова за разследване на твърдения, че Сърбия продава оръжия на терористи

Крадена вода ни продава „Михалково“ АД Въпреки доказаните нередности дружеството продължава своята дейност

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в понеделник, 23 юли 2018

Крадец обрал два апартамента в столичния квартал „Изток“

Убиха инвалид заради 1000 лева (обзор) Жертвата трябвало да плати с парите рампа за количката си

Лондон не иска да плаща сметката за Брекзит Една трета от британците предпочитат Борис Джонсън пред Тереза Мей

Земетресение от 5,9 по Рихер в Иран Близо 130 души са пострадали

Израел спасява „Бели каски“ Около 800 души са прехвърлени през Голаните в Йордания

Как се постига плосък корем без никакви упражнения

Архив

Ето няколко съвета, които могат да са ви от полза за постигането на мечтания плосък корем през летните дни.

1. Много хора си мислят, че начина по който седим, не е от значение, но, уви, те са в грешка. Когато седите изправени на стола докато се храните или докато работите на компютър, вие несъзнателно впрягате вашите коремни мускули в действие.

2. Нуждаете се от много вода, ако не пиете достатъчно, тялото ви започва да се презапасява. Трябва да пиете от 6 до 8 чаши дневно, за да задоволявате нуждите на вашето тяло.

3. Хранете се внимателно, не бързайте да преглъщате. Дъвчете храната поне 10 пъти или в противен случай тялото трябва да работи извънредно, което може да доведе до газове и стомашно разтройство.

4. Не забравяйте дневната разходка, тя помага за обмяната на вещества и по-ефективното изгаряне на мазнини в талията.

7. Дъвчете дъвки. Специалисти казват, че дъвченето на дъвка предотвратява образуването на допълнителен въздух в корема.

8. Едно от най-важните неща е да си почивате. Ако сте преуморени и стресирани, тялото ви започва да произвежда стероиди и хормони на стреса, които влияят негативно върху храносмилателната система, което в повечето случаи води до запек и свръхтегло. Кортизолът е хормон, който изпраща всички излишни мазнини към средната част на тялото, за да защити жизненоважните ни органи. За да намалим напрежението, всеки ден трябва да отделяме минимум 20 минути, в които да не мислим и да релаксираме, далеч от заобикалящият ни свят.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.