„Газпром” получи разрешение за втората тръба на „Турски поток”

В Истанбул забраниха пиеса за диктатор, изпълнявана от критик на Ердоган

Представяме се уникално на “Зелената седмица” в Берлин

Референдум срещу скъпотията в Швейцария

Българката Ружа мами с мрежа за криптовалута Спецпрокуратурата, ГДБОП и ДАНС включени в разследване на международна група за пране на пари

Вижте акцентите от броя на „Труд“ в събота, 20 януари 2018

100 младежи започват работа в Ружинци по програма за заетост

Десислава Атанасова: Докладът на ДАНС ще бъде разсекретен скоро

Ангела Меркел: Стабилното германско правителство е от решаващо значение за ЕС

Хакери ужилили хазната с над 20 млн. лв. от горива Престъпна група от румънци и македонци манипулирала системите на Агенция “Митници”

За е-управление са изхарчени около 100 млн. евро По данни на Българската стопанска камара в периода 2002-2016 г. са дадени 2 млрд. лв. за информационни ресурси

Микробус падна от мост на източния изход на Велико Търново Возилото се е "приземило" от 5 м височина

Над 41 млн. лв. ще бъдат вложени в ремонт на знакови градски пространства в София

Д-р Нигяр Джафер: „Корупция” е прекалено всеобхватна тема за вот на недоверие

Лиляна Павлова: Отношенията на ЕС и Турция са изключително важни за България

Във вселената е възможно да има много повече свръхмасивни черни дупки

Според ново проучване нашата вселена може да е пълна със свръхмасивни черни дупки и те може да са скрити около нас, съобщава Independent.

Учени са открили черна дупка с размерите на 17 слънца, и то в зона, в която не са очаквали да намерят нищо. Това би могло да докаже, че във вселената са разпръснати много повече огромни обекти, отколкото досега сме предполагали, според учените.

Смятат новото откритие за толкова значимо, защото черните клъстери, които обикновено се намират до черните дупки, този път не са били открити. Това откритие показва, че може да имаме съвсем грешно разбиране за това, как се формират черните дупки, следователно може да сме подценили броят им във вселената.

Новото откритие идва от екип от учени, оглавени от професорът по астрономия в калифорниският университет UC Berkeley, Чунг Пей Ма,  работещи по проект с име „Масивно“, който събира информация от раз;лични телескопи, с цел да надникнат надълбоко във вселената и във формирането на свръхмасивните черни дупки.