Швейцарският курорт Цермат е блокиран заради повишена лавинна опасност

Повече момчета според поверието в „Дева Мария“

Броят на жертвите на пожара в Прага нарасна на 4

Учени създадоха карта на движението на мисълта в мозъка

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в понеделник, 22 януари 2018

Най-интересните изложби по света тази пролет

Похитител платил такси с пръстени на жертвата си Отвлечената ядосала бандита, че не му дава пари на заем

Министър Красимир Каракачанов за инцидента със самолета “Спартан”: Вторият пилот се е обучавал за първи

Публикация на турски език в профила на Радев (обзор) Има препратка към сайт за бързи кредити в южната ни съседка

Караянчева поздравява всички шефове на европейски комисии Форумът ще се излъчва на живо в интернет

ГЕРБ уличиха в лъжа БСП преди вота (обзор) Митниците и ДАНС спрели теч за милиарди още през 2016-та

НСО и хакерите

САЩ призоваха Турция да прояви въздържаност в Сирия

Сняг, студ и лед – опасно време в 19 области

Бяла мида и рапан спасяват риболовния сезон Слаб улов тормози хората по Черноморието

Един от всеки петима се натъжава, когато сравнява живота си с публикациите във Facebook

Един от всеки петима потребители посочва, че социалните медии го депресират, според ново проучване, цитирано от MailOnline.

Изследването е открило, че 6.9 милиона души във Великобритания сравняват живота си с живота, показан в публикациите на приятелите си, които често са преувеличени и “излъскани”. Повече от половината потребители се чувстват принудени да използват социални медии, а 56 на сто казват, че се чувстват задължени да споделят интересно съдържание и да отделят внимание на други профили.

Проучването е поръчано от компанията Privilege Home Insurance. Анкетата разкрива още, че 18 процента от потребителите публикуват фотография, само ако смятат, че изглеждат привлекателни на нея, като 7 на сто публикуват своя снимка, само ако е обработена с филтри. 10 процента от участниците в допитването са заявили, че се чувстват засрамени, ако публикациите им не получават достатъчно харесвания, споделяния или коментари, а 8 процента са изтрили публикации, които не са предизвикали реакция.

Изследването е отделило внимание и на “етикета в социалните медии”, установявайки, че 36 процента от потребителите се чувстват задължени да харесват публикациите на приятелите си, а една четвърт от анкетираните казват, че рожденият ден трябва да се честити в социалната мрежа, дори ако това вече е направено лично. 22 на сто посочват, че се чувстват задължени да приемат поканите за приятелство от колеги. Над 50 процента признават, че разглеждат профилите на стари приятели, колеги и бивши партньори.

Дан Симсън, директор на Privilege Home Insurance изтъква, че “социалните медии поставят представата за модерното приятелство под въпрос и – вместо да прекарват пълноценно време заедно, хората изглежда все повече се фокусират върху популярността си в повърхностни взаимодействия и показатели като “харесвания”.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.