Чужденци разбиха сладкарница в София и откраднаха десерти Нарушителите сами признават вината си

Русенци на протест за чист въздух

Русия е готова да помогне за решаване на конфликта в Африн

Ученик помогна за залавянето на крадец, опитал да разбие къща

Вижте акцентите в броя на вестник “Труд” във вторник, 20 февруари 2018

Почетоха Левски в Сливен и областта

Виктор Орбан към Бойко Борисов за Западните Балкани: Заби брадва в голямо дърво (обзор)

Санират, ако намерят още пари Довършват само сградите, където ремонтите са започнали

“Елпром Троян“ с технологичен скок в бъдещето

Поклонението пред паметта на Васил Левски в София през обектива на “Труд”

Чадърите в Бургас само от бяло до охра

Чуждите инвестиции в имоти паднаха с 83% Пред декември намалява върнатото финансиране на компаниите майки

Отпадат строителни такси ОП внесоха промени в Закона за устройство на териториите

Румен Радев: Днес сме република. Но чиста ли? Свята ли?

Боянският клуб иска президентска република 22-ма професори създали клуба

Министър Ивайло Московски: 480 лв. заплата на контролните органи в ДАИ е предпоставка за корупция

Според министъра на транспорта, информационните технологии и съобщенията Ивайло Московски заплатата от 480 лв. на служителите на ДАИ, които проверяват на пътя, е предпоставка за високото ниво на корупция, съобщава “Фокус”.

Московски коментира приетите промени, целящи да намалят корупцията, като уточни, че освен изолираните стаи, в които ще се провеждат изпитите за шофьорски книжки, ще бъде разделен и Законът за движение по пътищата на три отделни закона.

Според него ДАИ е с най-ниските заплати на контролни органи в държавата. „480 лева е заплатата на инспекторите на пътя и това създава предпоставка за огромен корупционен натиск”, категоричен бе той и допълни, че може до 20% от парите от реално събраните глоби да бъдат върнати в системата и там да се преразпределят.

Министърът каза, че сред предвидените мерки ще бъде и създаването на транспортен квалификационен център към министерството, с който ще се централизира издаването на шофьорски книжки. „За специализираните товари няма да бъдат, както е досега всяка седмица да се прави изпит, а ще се прави на фиксирани 3-4 дати в година, тъй като там се изисква по-сериозно обучение”, обясни още той.

„Всеки текущ месец ще се проверят всички изпити на произволно избран район в страната”, уточни още той.

Той заяви, че когато Браншовата транспортна камара стане факт, лицензионните и регистрационни режими ще бъдат извадени от министерството и ще бъдат предоставени на тази камара, за да ги администрира.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.