Напрежение в Нови хан заради пясъчна кариера

Обявиха за издирване испанец заради кражби в с. Бутан

Задържаха двама за телефонна измама, представяли се за зам.-министри

Трус от 6,3 по Рихтер разлюля Северозападно Мексико

Предлагат името на Си Цзинпин да бъде вписано в конституцията

Задържаха собственика на автобуса убиец от „Бакаджика”

„Спартан” аварира на Граф Игнатиево

„Газпром” получи разрешение за втората тръба на „Турски поток”

В Истанбул забраниха пиеса за диктатор, изпълнявана от критик на Ердоган

Представяме се уникално на “Зелената седмица” в Берлин

Референдум срещу скъпотията в Швейцария

Българката Ружа мами с мрежа за криптовалута Спецпрокуратурата, ГДБОП и ДАНС включени в разследване на международна група за пране на пари

Вижте акцентите от броя на „Труд“ в събота, 20 януари 2018

100 младежи започват работа в Ружинци по програма за заетост

Десислава Атанасова: Докладът на ДАНС ще бъде разсекретен скоро

Локомотивът на нощния влак от Бургас-София се е запалил

Локомотивът на нощния влак Бургас-София се е запалил в участъка на междугарието Айтос-Черноград, съобщават от БДЖ през „Фокус“. В композицията се превозвали 60 пътници. 

Към 23,30 ч. снощи, машинистите забелязват искри. Влакът е спрян аварийно. Използвани са пожарогасители и е сигнализирана пожарната. Извикан е друг локомотив, който да обслужи влака. Пътниците са били евакуирани.

За осигуряване на транспортно обслужване на пътниците от влака са осигурени автобуси, които са превозили клиентите на националния железопътен превозвач по целия маршрут на пътуване на влака, уточняват от БДЖ.

Движението на влаковете в участъка между гарите Айтос и Черноград в момента се осъществява само по единия железен път, като това не води до нарушаване на редовния график за движение на влаковете.

Няма пострадали пътници и служители от превозния персонал на влака.

За изясняване на причините за възникналото запалване в локомотива е назначена специализирана комисия за разследване, която ще извърши оглед на място на подвижния състав.

Причината за инцидента е технически проблем. Около 23.00 часа по време на движение е усетен мирис на изгорял проводник. 41-годишния машинист и 25-годишния пом.-машинист забелязали, че локомотива, теглещ композицията, гори в долната си част, като спрели влака и започнали действия по гасенето на огъня.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.