Цена на петрола от 70 долара за барел е подходяща за Москва, заяви Путин

ВМЗ Сопот ще произвежда дронове по израелски лиценз Безпилотни летателни апарати ще бъдат с български бранд

Оставиха в ареста обвинения в убийството на Мария от Горна Оряховица

В 7 от 44 сливенски села има видеонаблюдение

Туск: ЕС е готов за сделка с Лондон до края на месеца

Общината в Русе санкционира оператора на пламналото сметище

Виктор Орбан относно основанията на Груевски за престой в Унгария: Търсете отговор от адвокатите

Глобиха фирма за надписано саниране на градини

Съдът в Страсбург глоби Русия заради постоянните арести на Навални

Николина Ангелкова: България с послание за създаване на световна дестинация „Древни цивилизации”

Прокуратурата разследва катастрофата на изхода на Кърджали, при която пострадаха 10 души

„Бял дим“ от кредиторите за гръцките пенсии, няма съкращения

Арестуваха нападател на жени

Учени откриха кратер с диаметър 31 км в Гренландия

Вижте какви мерки за цените на горивата предлагат от Българската петролна и газова асоциация

Експерти: Логото не може да доведе повече туристи

„В никоя страна никой не отива заради логото““. коментира Боян Дуранкев, преподавател по маркетинг в УНСС.

Той е и член на деветчленното професионално жури, които трябва да изберат от седем графични визии, които се съревновават за ново лого на България. Бурното обществено обсъждане на тези 7 графични визии вече започна. Сегашното лого на страната беше избрано само преди 3 години и за него бяха похарчени 1,4 млн. лв, предаде БТВ.

Дуранкев припомни, че логото на една държава обикновено не е символ на страната или нейната столица. Той даде за пример Париж, чийто символ е Айфеловата кула. Според преподавателя не е нужно толкова скоро да сменяме наложилото се вече лого на България.

И според председателя на Българската хотелска и ресторантьорска организация Благой Рагин логото не е от особено значение за ръста на туризма. Той призова да преборим негативизма и да правим позитивна реклама на държавата си. Според Рагин символите на различните видове туризъм у нас – културен, ски, спа и морски, са различни.

Д-р Александър Христов, преподавател по пиар в НБУ, обяви, че няма лого , което да може да удвои туристите по повод факта, че при избора на предишното лого политици обещаха двоен ръст на туристите. „Зад всяко лого трябва да стои някакво послание. Важно е какво иска да каже страната ни, важни са асоциациите, които предизвикват”, допълни д-р Христов.

И според него не е хубаво често да се мени графичното изображение, с което представяме страната си.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.