Силната музика предразполага към нездравословно хранене

Аудиенцията на Бойко Борисов при папа Франциск в снимки

САЩ прехвърлят стотици танкове и бронирани машини в Източна Европа

Рок версия на „Шушана“ набира популарност в социалните мрежи

Общинските дружества в Търново реализирали печалба от общо 49 000 лева Данните за първото тримесечие на годината ще се обсъждат на сесия на Общинския съвет

Мъж заблудил трима, че ще им продаде коли и взел капаро

Зам.-министър Вергиния Кръстева: Предизвикателствата пред земеделието и селските райони изискват решения, базирани на научни изследвания

Големите земеподобни планети са приспособени за по-дълъг живот

ЕК предлага нови правила за акцизите върху алкохола

Папа Франциск прие поканата на министър-председателя Бойко Борисов да посети България (СНИМКИ)

​Италиански бор на 1230 години е най-старото дърво в Европа

Холандия и Австралия ще търсят отговорност от Русия за свалянето на полет МН17 над Източна Украйна през юли 2014 г.

Кола с българска регистрация ударила умишлено друг автомобил на булевард в Брюксел

Първите стъпки към радостта и успеха начертаха за абитуриентите в Лом

Арестуваваха турски рапър за “подстрекаване към употреба на наркотици”

Експерти: Логото не може да доведе повече туристи

“В никоя страна никой не отива заради логото””. коментира Боян Дуранкев, преподавател по маркетинг в УНСС.

Той е и член на деветчленното професионално жури, които трябва да изберат от седем графични визии, които се съревновават за ново лого на България. Бурното обществено обсъждане на тези 7 графични визии вече започна. Сегашното лого на страната беше избрано само преди 3 години и за него бяха похарчени 1,4 млн. лв, предаде БТВ.

Дуранкев припомни, че логото на една държава обикновено не е символ на страната или нейната столица. Той даде за пример Париж, чийто символ е Айфеловата кула. Според преподавателя не е нужно толкова скоро да сменяме наложилото се вече лого на България.

И според председателя на Българската хотелска и ресторантьорска организация Благой Рагин логото не е от особено значение за ръста на туризма. Той призова да преборим негативизма и да правим позитивна реклама на държавата си. Според Рагин символите на различните видове туризъм у нас – културен, ски, спа и морски, са различни.

Д-р Александър Христов, преподавател по пиар в НБУ, обяви, че няма лого , което да може да удвои туристите по повод факта, че при избора на предишното лого политици обещаха двоен ръст на туристите. „Зад всяко лого трябва да стои някакво послание. Важно е какво иска да каже страната ни, важни са асоциациите, които предизвикват”, допълни д-р Христов.

И според него не е хубаво често да се мени графичното изображение, с което представяме страната си.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.