Златна мечка и за родното кино от Берлин (ОБЗОР) В “Не ме докосвай” една от главните роли се изпълнява от Ирмена Чичикова, а копродуцент е Мартичка Божилова

Георги Първанов: Едно разследване на сделката с ЧЕЗ би дало повече информация

Премиерът Бойко Борисов с 10-годишна прогноза: Балканите ще са най-хубавото място за живеене Проекти за 30 млрд. евро ще променят региона, каза министър-председателят

109 банди разбити при акции на ГДБОП 860 обвинения след разследвания на антимафиотите

НС да даде зелена светлина за „Белене“ Партиите употребили за политически цели референдума за нова атомна централа

Съдът остави за постоянно в ареста съпрузите, обвинени за убийството в столичния квартал “Люлин”

Вижте акцентите от броя на “Труд” в понеделник, 26 февруари 2018

Русенец създаде една от най-бързо развиващите се компании в Силициевата долина

Двуметрови преспи блокират страната Комбинацията със студения арктичен въздух, който се спуска към Балканите от север, създават опасна обстановка на пътищата

Земетресение с магнитуд 5,5 по Рихтер край бреговете на Япония

Бандити няма, но ги хващат

Фънки и Хилда Казасян жури в „Като две капки вода“

„Юнайтед“ би „Челси“, Жозе не трепна

Мария и Мегз заровиха томахавките След като получи приза за Попфолк идол на годината, Фики се прибра да отпразнува изписването на първородния му син

„Лацио“ лети към Шампионската лига

Експерти: Логото не може да доведе повече туристи

“В никоя страна никой не отива заради логото””. коментира Боян Дуранкев, преподавател по маркетинг в УНСС.

Той е и член на деветчленното професионално жури, които трябва да изберат от седем графични визии, които се съревновават за ново лого на България. Бурното обществено обсъждане на тези 7 графични визии вече започна. Сегашното лого на страната беше избрано само преди 3 години и за него бяха похарчени 1,4 млн. лв, предаде БТВ.

Дуранкев припомни, че логото на една държава обикновено не е символ на страната или нейната столица. Той даде за пример Париж, чийто символ е Айфеловата кула. Според преподавателя не е нужно толкова скоро да сменяме наложилото се вече лого на България.

И според председателя на Българската хотелска и ресторантьорска организация Благой Рагин логото не е от особено значение за ръста на туризма. Той призова да преборим негативизма и да правим позитивна реклама на държавата си. Според Рагин символите на различните видове туризъм у нас – културен, ски, спа и морски, са различни.

Д-р Александър Христов, преподавател по пиар в НБУ, обяви, че няма лого , което да може да удвои туристите по повод факта, че при избора на предишното лого политици обещаха двоен ръст на туристите. „Зад всяко лого трябва да стои някакво послание. Важно е какво иска да каже страната ни, важни са асоциациите, които предизвикват”, допълни д-р Христов.

И според него не е хубаво често да се мени графичното изображение, с което представяме страната си.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.