Путин, Меркел и Макрон са обсъдили ситуацията в Сирия

ГЕРБ обвини Нинова, че “пуска плоски лъжи”

МВР със съвети какво да правим при обилни снеговалежи и силен вятър

Патриарх Неофит възглави празнична света литургия в “Св. Александър Невски”

19-годишно момиче е загинало при катастрофа в района на Драгичево

Калоян Паргов: Гражданите от “Малашевци” поискаха да закрием битака

Гайди, заря и регата за 3 март във Варна

БСП ще пита чешкия премиер и ЕК за сделката с ЧЕЗ

Зоран Заев: Македония и Гърция ще намерят достойно решение на спора за името

Александър Симов: Оставката на Теменужка Петкова може да се окаже калкулирана

Дженифър Лорънс работи по документална поредица за сексуалния тормоз

Борисов открива инвестиционен форум на ЕБВР за Западните Балкани в Лондон

Два тира са катастрофирали на „Тракия“, няма сериозно пострадали

Благоевград посрещна над 500 плувци и техните семейства за II Международен турнир „Пирин- Благоевград“

Джулиана Гани пръска сексапил сред природата

Бионсе пуска албума “Лимонада”

Една от най-надценените знаменитости на съвременния шоубизнес Бионсе Ноулс пуска на пазара своя шести студиен албум, адекватно озаглавен “Лимонада”.

Тя използва премиерата на своето специално шоу по HBO, за да промотира новия проект.

Бионсе може да няма особено качествени песни, да не е предложила на публиката с вкус мелодии и лирики с интелектуална и естетическа стойност, но не може да се отрече, че зад нея стои потентен маркетингов екип. Особено когато става въпрос за омайване на младежката демография. Говорим за хора с минимален ресурс от музикална ерудиция и вкус, които нямат никакъв проблем с пешеходните, стерилни, клиширани произведения на Бионсе.

“Лимонада” е рекламиран като “визуален албум” и съдържа 12 песни с участието на гостуващи звезди като Джак Уайт, Кендрик Ламар, Джеймс Блейк и други.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.