На 23 април 2018 да почерпят

Графа открадна Ягода в “Гласът на България” Младата изпълнителка за малко да отпадне, след като загуби дуела с най-добрата приятелка на Симона Загорова - Никол

Колата намира място и паркира без водач Тестват нови технологии на летището в Хамбург

Албена посреща туристите в обновени хотели Аквапаркът се разширява с уникална детска водна зона

Ванеса Атанасова: И мъже танцуват на пилон Пол денс няма нищо общо с нощните заведения и стриптийза, категорична е треньорката

Джим Кери минава в психарски режим “True Crimes” е сниман в Полша

Ердоган повдигна въпроса за евентуална размяна на двамата задържани в Турция гръцки войници за осемте турски, които получиха убежище в Гърция

Армията вади танкове и ракети на площада На Гергьовденския парад 1200 души ще набият крак на жълтите павета

Нападнаха две момчета в Западния парк в София

30 на сто по-евтини онлайн документи от кадастъра 2000 човека на ден чакат в администрациите на агенцията в цялата страна

Вижте акцентите в броя на вестник “Труд” в понеделник, 23 април 2018

ZDF: “Химическата атака” в Сирия е била фалшива (ВИДЕО)

МВФ прие нови регламенти за по-системно оценяване на корупцията

Циганин блудствал с 4-годишната си племенница (обзор)

Пуснато е движението по новия обходен път за смолянското село Тикале Зам.-министър Йовев инспектира мястото

Без диети, но в добра форма за лятото

Някои ентусиасти вече опънаха хавлиите по родните плажове. Температурите вещаят едно много горещо лято. Ако искате да промените тялото си, знайте че няма магическа диета или фитнес режим, който да стопи вашето бирено коремче или неприятни „красоти“ в таза.

Храненето е най-важната част от всеки един режим или диета. Един от най-популярните съвети за горене на повече калории е честото ядене – през 3 часа например. Яжте по 5 пъти на ден, като имате три основни и две междинни хранения. Забравете всякакъв вид нездравословни храни – чипсове, пържени продукти, вафлите и бирените фъстъци и ги заменете с кисело мляко, сирене, сурови ядки и салати. В закуската си включете кисело мляко, овесени ядки и пълнозърнест хляб. След няколко часа си нарежете киви или ябълка. В обяда си винаги яжте месо, обработено с малко мазнина, придружено от салата. В следващото междинно хранене си вземете 50 гр. бадеми или соеви ядки. За вечеря си задушете зеленчуци, като добавите сирене и кисело мляко.

Останалата част от постигането на хубаво тяло за горещите летни дни е спортът. Посещавайте фитнеса 3 до 5 пъти в седмицата, като винаги балансирате тренировките с тежестите с бягането на пътеката или в парка. Натоварвайте различни мускулни зони всеки ден и се консултирайте с инструктор, ако не сте сигурни как да направите точно определено упражнение. Едно от най-важните правила във фитнеса е да си оставяте време за почивка и да не пренатоварвате организма си.

Ако пък мислите, че фитнесът не е за вас и нямате време за потене в залата, има много други варианти. Кросфит тренировките набират популярност от няколко години насам, като алтернатива на фитнеса. Те са изключително ефективни за стягане на цялото тяло и сваляне на килограми. Повечето упражнения са комплексни и се разчита на собственото тегло, но участието на всички мускулни групи и липсата на почивки, правят тренировките ефективни и спестяващи време.

Трябва винаги да имате мотивация, било то във залата или пред хладилника. Волята и търпението са основните неща в смяната на размера на дрехите и вдигането на самочувствието Ви.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.