На 17 юли 2018 да почерпят

Вижте Илиана Раева по бански (МНОГО СНИМКИ)

Джон Маккейн: Пресконференцията на Тръмп с Путин беше срам

Пловдив посрещна частица от мощите на свети апостол Андрей Първозвани

Москва скастри Заев заради твърденията му за руска намеса в протестите в Македония

Александра Митева, БАБХ: Наличието на чума бе установено на 23 юни и потвърдено от френска лаборатория

Кметът поздрави бургаски спортисти

Нов данък „Градушка” удря цените на масовите застраховки

Тръмп – Путин, четири часа, които могат да променят света (обзор)

МОН въвежда промени в датите на изпитите след 7-ми клас и ваканциите

Предлагат стандарт „планински продукт“ Обсъждат данъчни стимули за определени региони

Вижте НА ЖИВО как Франция посреща шампионите си (ВИДЕО)

С акции погват травеститите на бул. „Христо Ботев“ в София Столичната община няма да глобява за качване с колело по бордюр

Затягат граничния контрол заради чумата (обзор) АПИ ежедневно ще почиства пътя преди контролните пунктове

Румен Порожанов: Чума наистина има и тя е потвърдена с всички лабораторни проби

Без диети, но в добра форма за лятото

Някои ентусиасти вече опънаха хавлиите по родните плажове. Температурите вещаят едно много горещо лято. Ако искате да промените тялото си, знайте че няма магическа диета или фитнес режим, който да стопи вашето бирено коремче или неприятни „красоти“ в таза.

Храненето е най-важната част от всеки един режим или диета. Един от най-популярните съвети за горене на повече калории е честото ядене – през 3 часа например. Яжте по 5 пъти на ден, като имате три основни и две междинни хранения. Забравете всякакъв вид нездравословни храни – чипсове, пържени продукти, вафлите и бирените фъстъци и ги заменете с кисело мляко, сирене, сурови ядки и салати. В закуската си включете кисело мляко, овесени ядки и пълнозърнест хляб. След няколко часа си нарежете киви или ябълка. В обяда си винаги яжте месо, обработено с малко мазнина, придружено от салата. В следващото междинно хранене си вземете 50 гр. бадеми или соеви ядки. За вечеря си задушете зеленчуци, като добавите сирене и кисело мляко.

Останалата част от постигането на хубаво тяло за горещите летни дни е спортът. Посещавайте фитнеса 3 до 5 пъти в седмицата, като винаги балансирате тренировките с тежестите с бягането на пътеката или в парка. Натоварвайте различни мускулни зони всеки ден и се консултирайте с инструктор, ако не сте сигурни как да направите точно определено упражнение. Едно от най-важните правила във фитнеса е да си оставяте време за почивка и да не пренатоварвате организма си.

Ако пък мислите, че фитнесът не е за вас и нямате време за потене в залата, има много други варианти. Кросфит тренировките набират популярност от няколко години насам, като алтернатива на фитнеса. Те са изключително ефективни за стягане на цялото тяло и сваляне на килограми. Повечето упражнения са комплексни и се разчита на собственото тегло, но участието на всички мускулни групи и липсата на почивки, правят тренировките ефективни и спестяващи време.

Трябва винаги да имате мотивация, било то във залата или пред хладилника. Волята и търпението са основните неща в смяната на размера на дрехите и вдигането на самочувствието Ви.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.