Прокуратурата иска затвор за смърт с един удар

Линейка, автобус и коли са аварирали по пътища в Добричко

Общините Търговище и Попово търсят близо 5 млн. лв. за сметището

52 души са загинали при запалването на автобус в Казахстан

Жители на Смолян се страхуват да напускат домовете си заради силния вятър (СНИМКИ)

МОН посочи в кои училища не се учи заради грип или бури, вижте къде са те

Откраднали пари от джипа на бизнесмен

Кристиан Костов спечели награда на публиката за европейски дебют

Анулираха всички полети на амстердамското летище „Схипхол“ заради тежки бури

Валентин Радев заминава на работно посещение в Гърция

ГДБОП пресече незаконно разпространение на роман на Дан Браун в интернет

Български студенти разказват на ученици какво е да учиш в Холандия

Бургазлии масово търсят спешна помощ в УМБАЛ Близо 31 000 души са приети в държавната болница

Край на сагата със сградата на Турското консулство Наследниците обезщетени със земя и имоти в центъра на града

Община Свищов отпуска 1000 лева помощ на трите жени от къщата на ужасите Психолози започват работа с майката и двете сестри

Без диети, но в добра форма за лятото

Някои ентусиасти вече опънаха хавлиите по родните плажове. Температурите вещаят едно много горещо лято. Ако искате да промените тялото си, знайте че няма магическа диета или фитнес режим, който да стопи вашето бирено коремче или неприятни „красоти“ в таза.

Храненето е най-важната част от всеки един режим или диета. Един от най-популярните съвети за горене на повече калории е честото ядене – през 3 часа например. Яжте по 5 пъти на ден, като имате три основни и две междинни хранения. Забравете всякакъв вид нездравословни храни – чипсове, пържени продукти, вафлите и бирените фъстъци и ги заменете с кисело мляко, сирене, сурови ядки и салати. В закуската си включете кисело мляко, овесени ядки и пълнозърнест хляб. След няколко часа си нарежете киви или ябълка. В обяда си винаги яжте месо, обработено с малко мазнина, придружено от салата. В следващото междинно хранене си вземете 50 гр. бадеми или соеви ядки. За вечеря си задушете зеленчуци, като добавите сирене и кисело мляко.

Останалата част от постигането на хубаво тяло за горещите летни дни е спортът. Посещавайте фитнеса 3 до 5 пъти в седмицата, като винаги балансирате тренировките с тежестите с бягането на пътеката или в парка. Натоварвайте различни мускулни зони всеки ден и се консултирайте с инструктор, ако не сте сигурни как да направите точно определено упражнение. Едно от най-важните правила във фитнеса е да си оставяте време за почивка и да не пренатоварвате организма си.

Ако пък мислите, че фитнесът не е за вас и нямате време за потене в залата, има много други варианти. Кросфит тренировките набират популярност от няколко години насам, като алтернатива на фитнеса. Те са изключително ефективни за стягане на цялото тяло и сваляне на килограми. Повечето упражнения са комплексни и се разчита на собственото тегло, но участието на всички мускулни групи и липсата на почивки, правят тренировките ефективни и спестяващи време.

Трябва винаги да имате мотивация, било то във залата или пред хладилника. Волята и търпението са основните неща в смяната на размера на дрехите и вдигането на самочувствието Ви.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.