Две жертви и десетки ранени при пожар в хотел в Прага (ВИДЕО)

Европа ще рециклира всички пластмасови опаковки след 2030 г.

Молдова ще иска компенсация от Русия заради „окупацията“ на Приднестровието

Спряха камионите по няколко направления заради снега

Просветният министър: Привличането на млади учители е предизвикателство

Въоръжена атака срещу 5-звезден хотел в Кабул

Вижте акцентите от броя на „Труд“ в неделя, 21 януари 2018

Меркел и Борисов в отговор на “Труд”: България влиза много скоро в Шенген Премиерът събира европейските лидери и Реджеп Ердоган във Варна

Командоси щурмуват пробно прототипи на стената на Тръмп

Махат незаконни билбордове в София Столичният инспекторат откри 14 такива само по бул. „Черни връх“

Ципрас: Македонска нация никога не е имало Ще е абсурдно обаче в името на страната да няма Македония, смята гръцкият премиер

Хиляди румънци се събраха на протест в Букурещ (ВИДЕО)

САЩ и Русия призоваха Турция и сирийските кюрди към сдържаност

Турция нанесе въздушен удар по позиции на сирийските кюрди

Григор искал да е бегач и да знае френски език

Откриха Пекинския автомобилен салон

В понеделник беше открит Пекинския автомобилен салон. Чуждестранни и китайски производители се конкурират, в предлагането на нови модели, за да изкушат все по-взискателните клиенти, предава БГНЕС.

Още от началото на деня хиляди професионалисти и журналисти се наредиха по пътя към големия изложбен център, разположен близо до международното летище в североизточната част на столицата.

Конструктори на леки автомобили, производители на камиони и автооборудване представят продуктите си на големи екрани, разположени в 8 огромни павилиона и десетки по-малки.

Почти никакъв пазар преди едно поколение, от началото на второто десетилетие на века Китай оглавява световната ранглиста по обем. Той попи 24,6 милиона нови превозни средства миналата година, почти двойно повече от ЕС. След години на експлозивен растеж, пазарът изглежда все пак влиза в зряла възраст с растеж, който е само 4,7% през миналата година, тъй като китайската икономика показва признаци на забавяне.

За да постигнат обеми те се насочват към потребителите от вътрешните населени места, а не само към тези в проспериращите и задръстени крайбрежни градове.

Китайските автомобилни производители, малко известни извън техните граници (Changan, Great Wall, … BAIC) се възползваха от тази промяна в търсенето заради евтиния градски сегмент 4×4, и започнаха да отхапват от пазарните дялове на чуждестранните производители, които са задължени да са партньори в съвместни предприятия с китайски компании.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.