YouTube пуска нови къси реклами, които не могат да бъдат пропуснати, с цел да принуди младите хора да ги гледат, предава Independent.
Шестсекундните клипове се наричат Bumper ads и от Googlе казват, че са въведени, защото все повече и повече от потребителите гледат клипове на телефоните си.
Традиционните реклами в YouTube могат да продължат доста повече от 1 минута и затова сайтът дава на хората възможността да пропускат рекламата след няколко секунди, като по този начин позволяват на хората да видят началото и сами да преценятq дали искат да я догледат.
Новите реклами са предвидени да позволят на компаниите да рекламират на хората, гледащи от телефоните. Половината от хората на възраст 18-49 години гледат клипове на смартфоните си, дори когато са вкъщи и рекламите са предназначени специално за тях, обясняват от Google.
Новите реклами на YouTube успяват да накарат повече хора да се вгледат в тях, впоследствие да запомнят и да обмислят евентуална покупка на показаните продукти.
Компаниите могат да започнат да купуват рекламите през май, но някои от тях вече се появиха в YouTube за тестване.
Коментари
Регистрирай се, за да коментираш