Затворени са проходи и пътища заради обилен снеговалеж

Жълт код за силен вятър в цялата страна

Рекс Тилърсън обеща, че американската армия ще остане в Сирия

Убиха бос на мафията в Гърция

Турция удължи извънредното положение в страната с още 3 месеца

Ограничено е движението за всички превозни средства през Троянския проход

Тир се обърна на пътя Монтана-Видин

С лихвоточки да се плащат данъци Жилищно-спестовните влогове ще може да се наследяват

Двоен самоубийствен атентат в Нигерия взе най-малко 12 жертви

Президентът награди разузнавачи посмъртно Депутатът Таско Ерменков с отличие от министъра на отбраната

Пълна каша с Истанбулската конвенция Няма нужда от нов превод, документът се ратифицира на езика, на който е договорен

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в четвъртък, 18 януари 2018

Искрен Веселинов: Ние от ВМРО сме категорични, че няма да подкрепим Истанбулската Конвенция, независимо колко превода и бъдат направени

Болниците искат парите си от НЗОК по съдебен път Въпреки решението на съда, здравната каса отказва да плати надлимитната дейност

Училища и градини с по-ниски сметки за парно Потребили сме по-малко топлоенергия през декември

Youtube въвежда 6-секундни реклами, който не могат да се пропускат

YouTube пуска нови къси реклами, които не могат да бъдат пропуснати, с цел да принуди младите хора да ги гледат, предава Independent.

Шестсекундните клипове се наричат Bumper ads и от Googlе казват, че са въведени, защото все повече и повече от потребителите гледат клипове на телефоните си.

Традиционните реклами в YouTube могат да продължат доста повече от 1 минута и затова сайтът дава на хората възможността да пропускат рекламата след няколко секунди, като по този начин позволяват на хората да видят началото и сами да преценятq дали искат да я догледат.

Новите реклами са предвидени да позволят на компаниите да рекламират на хората, гледащи от телефоните. Половината от хората на възраст 18-49 години гледат клипове на смартфоните си, дори когато са вкъщи и рекламите са предназначени специално за тях, обясняват от Google.

Новите реклами на YouTube успяват да накарат повече хора да се вгледат в тях, впоследствие да запомнят и да обмислят евентуална покупка на показаните продукти.

Компаниите могат да започнат да купуват рекламите през май, но някои от тях вече се появиха в YouTube за тестване.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.