Най-високият човек в историята

Съюзът на колекционерите в България: Сбогом, Маестро Светлин Русев!

Нападение срещу център на “Белите каски” в Сирия, петима спасители са убити

Швеция тества електрически път Участъкът от 2 км е първият по рода си в света

ОПЕК и Русия се договарят да увеличат добива на петрол

Израелски военен, ранен на Западния бряг, почина в болница

Вирусът Нипа – новата Ебола СЗО го постави в Топ 10 на най-опасните патогени

Шофьорът на камиона, в който бяха открити 191 кг хероин, остава в ареста

Съобщенията от институциите да са само на роден език, предлагат патриотите

30 годишен бургазлия се хвърли от 7 етаж

Акция „Бира за смет“ чисти плажа Срещу 100 кенчета кехлибарена течност доброволци събраха 2 тона боклук

Пиян съсипа картина в известна московска галерия

Рибарските семейства почерпени с чорба, малка мастика и сладолед

Вижте акцентите от броя на “Труд” в неделя, 27 май

Спортният министър откри обновения стадион Арена „Арда“ в Кърджали

Youtube въвежда 6-секундни реклами, който не могат да се пропускат

YouTube пуска нови къси реклами, които не могат да бъдат пропуснати, с цел да принуди младите хора да ги гледат, предава Independent.

Шестсекундните клипове се наричат Bumper ads и от Googlе казват, че са въведени, защото все повече и повече от потребителите гледат клипове на телефоните си.

Традиционните реклами в YouTube могат да продължат доста повече от 1 минута и затова сайтът дава на хората възможността да пропускат рекламата след няколко секунди, като по този начин позволяват на хората да видят началото и сами да преценятq дали искат да я догледат.

Новите реклами са предвидени да позволят на компаниите да рекламират на хората, гледащи от телефоните. Половината от хората на възраст 18-49 години гледат клипове на смартфоните си, дори когато са вкъщи и рекламите са предназначени специално за тях, обясняват от Google.

Новите реклами на YouTube успяват да накарат повече хора да се вгледат в тях, впоследствие да запомнят и да обмислят евентуална покупка на показаните продукти.

Компаниите могат да започнат да купуват рекламите през май, но някои от тях вече се появиха в YouTube за тестване.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.