Youtube въвежда 6-секундни реклами, който не могат да се пропускат

YouTube пуска нови къси реклами, които не могат да бъдат пропуснати, с цел да принуди младите хора да ги гледат, предава Independent.

Шестсекундните клипове се наричат Bumper ads и от Googlе казват, че са въведени, защото все повече и повече от потребителите гледат клипове на телефоните си.

Традиционните реклами в YouTube могат да продължат доста повече от 1 минута и затова сайтът дава на хората възможността да пропускат рекламата след няколко секунди, като по този начин позволяват на хората да видят началото и сами да преценятq дали искат да я догледат.

Новите реклами са предвидени да позволят на компаниите да рекламират на хората, гледащи от телефоните. Половината от хората на възраст 18-49 години гледат клипове на смартфоните си, дори когато са вкъщи и рекламите са предназначени специално за тях, обясняват от Google.

Новите реклами на YouTube успяват да накарат повече хора да се вгледат в тях, впоследствие да запомнят и да обмислят евентуална покупка на показаните продукти.

Компаниите могат да започнат да купуват рекламите през май, но някои от тях вече се появиха в YouTube за тестване.

Следете Trud News вече и в Telegram

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от Технологии