Цвета Караянчева: Дали БСП няма да поискат и диктатура на пролетариата

Днес времето ще бъде облачно, ще има превалявания от дъжд

Депутати пред “Труд”: Конфликт на интереси прозира в скандала с НЗОК

Българин спечелил милиони от Spotify – чрез законна измама

Александър Вучич: Сърбия върви по европейския път, но ще продължи да изгражда добри отношения с Русия

Жители на Брегово протестират срещу преминаването на камиони с опасен товар

Стачка в “Ер Франс”, отменени са половината полети на далечни разстояния

44 души загинаха, след като автобус падна в 200-метрова пропаст в Перу

Над 20 са последващите трусове след земетресението в Пловдивско Усетено е най-много в Пловдив, Първомай и Пазарджик, но също в София и Благоевград

Взривно устройство е хрърлено пред американското посолство в Черна гора, извършителят се е самоубил

Протести на ученици в САЩ за повече контрол над продажбата на оръжия

Земетресение от 4,8 по Рихтер край Асеновград тази нощ

Нигяр Джафер: Моделът на здравеопазването е грешен

Весела Лечева: Грешка е да се иска оставка за изразена политическа позиция

Хлапета ще борят агресията с картинг и съвети от професионални пилоти

Епъл е най-скъпата марка в света според Форбс

Компанията Епъл за шести пореден път оглави класацията на най-скъпите марки в света според американското списание Форбс, информира ТАСС, цитирана от БНТ.

Изданието посочва, че стойността на марката Епъл е нараснала с 6 % за годината и възлиза на 154,1 милиарда долара.

На второ място в класацията е компанията Гугъл, чиято марка се оценява на 82,5 милиарда долара, което е с 26 процента повече, отколкото миналата година. На трето място е корпорацията Майкрософт, чиято марка е на стойност 75,2 милиарда долара.

След нея се нареждат Кока-Кола с 58,5 млрд. долара и Фейсбук с 52,6 млрд. долара.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете