Изнасяме една трета от българското сирене Над 23 000 тона стига експортът през 2018 г.

138 катастрофи с 13 загинали са станали в Търновско за 8 месеца Ранените са 208 души

Първият скеч на 7/8 TV е за Димитър Пенев (ВИДЕО)

Плащаме двойно по-скъпо за руски газ

Xbox джойстик вече и за Apple Геймпадът е на цена от 59,95 щатски долара

Протестиращите каталунци завзеха летище в Барселона (ВИДЕО) Броят на ранените през първия ден на сблъсъците с полицията надхвърли сто

Българският представител в Съвета по култура на фондация „Микеланджело” е директорът на музей „Етър“

Президентът Радев: Само свободни и независими медии могат да се противопоставят на опасностите пред демокрацията

Вижте какво ще решава Министерският съвет утре, 16 октомври 2019

ГДБОП влезе в БФС

Над 2000 посетители ще събере форумът Innowave Summit във Варна Еврокомисарят Мария Габриел и човекът-идея Шед Симов са сред лекторите на високотехнологичната конференция

10 години затвор за баща, изнасилвал дъщеричката си

Задържаха грабител и шестима наркодилъри

НАП пуска на безценица имоти на длъжници

Лола ди Мола неканена в Кан

Историята на фестивала в Кан започва през 30-те години на миналия век, като продължение на организирания през 1932 г. първи международен филмов фестивал във Венеция. Наближаващата война дава отражение в явното фаворизиране на немското и италианското кино. Група недоволни от случващото се френски кинематографисти се обединяват в търсенето на субсидия и място във Франция, където филмите да бъдат представяни и оценявани без намесата на реакционните режими. Биаритц и Кан са били двата възможни избора за място на провеждане, но ангажиментът на града на Лазурния бряг да изгради специална зала за събитието решава избора. И така на 1 септември 1939-а се открива Festival International du Film, който е закрит след един ден заради началото на Втората световна война.

През септември 1946-а след края на войната се състои първото издание на филмовото събитие, което в годините след това намира своето време през месец април.

През 1954 г. две събития променят завинаги облика на фестивала в Кан. Първото е създаването на символа на голямата награда – Златната палма – от парижкия златар Suzanne Lazon, наложено с активното съдействие на Жан Кокто. Втората основна промяна е навлизането на чувствеността като неразделна част от образа на фестивала. Това се случва по време на фотосесия, в която английската актриса Симон Силва остава топлес – само с ръце увити около врата. Впоследствие този момент е засенчен единствено от голямата Бриджит Бардо, която в края на 50-те организира срещите си с пресата на плажа.

Колко чувствено е 69-ото издание на фестивала.

Актрисата Кристен Стюарт, известна с чувствените си предпочитания и към двата пола, бе избрала за специалната прожекция на новия филм на Уди Алън Cafe Society тоалет в бяло. Къса тениска и пола от туид на Chanel бяха съчетани с бижута, включително и часовник на френската модна къща. Обувките в черно-бял десен на Cristian Louboutin се озоваха набързо и не на място в ръцете на актрисата.

За официалното откриване на фестивала Стюарт остана вярна на Chanel, избирайки тоалет от круизната колекция на марката за 2017-а, която само преди дни бе представена по великолепен начин в кубинската столица. Прозрачната риза в черно и бродирана пола в миди дължина и стила на 50-те бе съчетана с черни елегантни сандали, отново на Cristian Louboutin.

За представянето пред пресата на филма Cafe Society прекрасната Блейк Лайвли бе избрала гащеризон в червено на Juan Carlos Obando, чиито фенове са Кейт Бланшет, Кайли Миноуг и други известни дами. Красивото творение в изчистен силует и шал в драматична дължина подчертава прекрасната фигура на Блейк, която е в очакване на второто си дете.

За официалното откриване на фестивала бъдещата мама избра впечатляваща рокля в цвят розово злато и много блясък. Творението на Atelier Versace комбинира по красив начин прозрачна основа и геометрични фигури от пайети.

С рокля в подобен цвят и силует разкри чувствената си страна и Бела Хадид. Тоалетът на Roberto Cavalli Couture в телесен нюанс и блестящи детайли, опасващи фигурата на модела, бяха съчетани с прибрана на висока опашка коса и сандали на Stuart Weitzman.

В нежните нюанси на цвят лавандула бе роклята на Наоми Уотс, уникална като дизайн и с многобройни сребристи апликации. Красивото творение на модна къща Armani бе допълнено с кореспондираща гама бижута на Bulgari и сребристи сандали на Giuseppe Zanotti.

Джулиан Мур дефилира в рисковано смел тоалет на Givenchy, с прозрачно черна основа и пайети, формиращи образа на две кобри, кръстосващи се на гърдите. Смарагдовите обеци от зелената колекция на Chopard подчертаваха красивия меден нюанс в косата и прозрачния блед тен на актрисата.

Даутцен Крус е чувствено красива в черен тоалет на Brandon Maxwell, чийто модел тип смокинг включва дълбоко деколте и смела цепка на полата. Бившият ангел на Victoria’s Secret и майка на две деца разкрива своята секси чувственост на червения килим на Кан 2016.

И малко италианска красота на Лазурния бряг – моделът Бианка Балти в уникално творение на Alberta Ferretti в нежната гама на серенити синьо. Многобройните волани, оформящи дължина в задната част на роклята и нежните детайли в черно и дантела, създават чувствено красив по холивудски силует.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.