Движението по Подбалканския път е възстановено след тежката катастрофа

Столична община: Всички линии на градския транспорт изпълняват редовните си маршрути, опесъчени са пътищата във Витоша

Дипломати срещу фалшивите новини

В последната секунда Тереза Мей звъни по телефона на Доналд Туск заради гласуването на нейната сделка за Брекзит

Блокът на Пашинян води с над 70% на изборите в Армения

112 души се приютиха в Кризисния център за бездомни на Столична община

Първенството на неправдите

На 10 декември 2018 да почерпят

Спортната звезда Ваня Стамболова отива на полуфинал на „Фермата“

Миенето на чинии бори стреса

Фейсбук забранява публикации със сексуален подтекст В социалната мрежа вече няма да може да се качват снимки с разголени тела

Катастрофа ограничи движението в активната лента при км 125 в посока Бургас на магистрала „Тракия“

Попфолк изпълнителката Емануела пред „Труд”: Люти страсти горят в песните ми Ако знаех формулата за успех, щях да работя само по нея

Саудитска Арабия отказва да екстрадира заподозрените за убийството на Хашоги

Захлаждане и валежи през новата седмица 

Разграбиха най-бързото BMW

M4 GTS спринтира от 0 до 100 км/ч за 3,8 секунди и развива скорост 305 км/ч

Впръскване на вода повишава мощността на битурбо мотора до 500 коня

Докато мигнеш, най-бързият модел на BMW не само е изчезнал от погледа, но и от пазара. Лимитираната серия M4 GTS от 700 екземпляра е била разпродадена още преди първият автомобил да бъде предаден на неговия собственик. Въпреки че струва над 140 000 евро – двойно повече от един нормален М4. Срещу много повече пари купувачът получава по-малко удобства, трябва да забрави за задната седалка (на нейно място е монтиран ролбар) и да свикне с по-спартанската тапицерия и ремъците за затваряне на вратите. За сметка на това обаче разполага с чудовищна състезателна машина за експлоатация по масовите пътища, макар че има ограничен избор само между 4 цвята на каросерията и два вида джанти, едните от карбон. Благодарение на широката употреба на тази лека сплав (седалки, спойлери, спирачки и др.) теглото на колата е намалено до 1510 кг за върхово представяне на асфалта.

Най-бързият сериен модел на BMW се задвижва от редови 6-цилиндров трилитров битурбо двигател с мощност 500 конски сили и максимален въртящ момент 600 Nm, който работи по авангардната технология с водно впръскване. Много фин воден прах охлажда нагнетявания от турбокомпресорите въздух, като по този начин се увеличава налягането, без да се повишава натоварването върху частите на мотора. Резултатът е повече мощ и бързина – ускорението до 100 км/ч отнема само 3,8 секунди, а максималната скорост достига 305 км/ч.

Специалните настройки на ходовата част и аеродинамичните елементи позволяват на пилота да държи под контрол дивата тяга, която двигателят изпраща към колелата. Седемстепенната М скоростна кутия с два съединителя сменя светкавично предавките, без да се прекъсва подаването на мощност, а системата Launch Control осигурява максимално бързи стартове от място, без да се хаби ресурс в превъртане на гумите.

Ако край вас профучи BMW M4 GTS и не успеете да го видите, със сигурност ще го чуете. Защото спортната изпускателна система от титан бълва емоционален и характерен за М моделите гърлен рев.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.