Карнавално шествие за Бабинден в Брестник

Втори протест срещу поскъпването на водата във Варна Добричлии правят интерактивна карта на дупките от ВиК-аварии

Арх. Здравко Здравков: Законът за София ще даде ясни регламенти по отношение на застрояването Най-високите сгради ще са в източния и западния край на града, каза главният архитект на София

Емил Кошлуков: БНТ не е на ръководството, нито на водещите. Още по-малко на една партия

Повишен интерес към достъпа до информация отчита Община Търговище

Родилното отделение в Благоевград с подарък от името на кмета д-р Камбитов

ТИР парна от мост на магистрала „Марица“

Гришо премина уверено през Кирьос и е на четвъртфинал на Аустрейлиън оупън (ВИДЕО)

Откриха ски сезона под връх Ком

Калоян Паргов: Вотът на недоверие разкрива слабите места в управлението и мобилизира БСП

Сирийските кюрди: Няма турски военни в Африн

Задържаха 19-годишен, опитал да подкупи полицаи с 50 лв.

В Бургас ражданията ще обърнат демографския срив Валери Симеонов на Бабинден в морския град

Български камион е катастрофирал в Унгария

Трио затворници, пуснати преди месец, са извършителите на взломовете в Разградско

Разграбиха най-бързото BMW

M4 GTS спринтира от 0 до 100 км/ч за 3,8 секунди и развива скорост 305 км/ч

Впръскване на вода повишава мощността на битурбо мотора до 500 коня

Докато мигнеш, най-бързият модел на BMW не само е изчезнал от погледа, но и от пазара. Лимитираната серия M4 GTS от 700 екземпляра е била разпродадена още преди първият автомобил да бъде предаден на неговия собственик. Въпреки че струва над 140 000 евро – двойно повече от един нормален М4. Срещу много повече пари купувачът получава по-малко удобства, трябва да забрави за задната седалка (на нейно място е монтиран ролбар) и да свикне с по-спартанската тапицерия и ремъците за затваряне на вратите. За сметка на това обаче разполага с чудовищна състезателна машина за експлоатация по масовите пътища, макар че има ограничен избор само между 4 цвята на каросерията и два вида джанти, едните от карбон. Благодарение на широката употреба на тази лека сплав (седалки, спойлери, спирачки и др.) теглото на колата е намалено до 1510 кг за върхово представяне на асфалта.

Най-бързият сериен модел на BMW се задвижва от редови 6-цилиндров трилитров битурбо двигател с мощност 500 конски сили и максимален въртящ момент 600 Nm, който работи по авангардната технология с водно впръскване. Много фин воден прах охлажда нагнетявания от турбокомпресорите въздух, като по този начин се увеличава налягането, без да се повишава натоварването върху частите на мотора. Резултатът е повече мощ и бързина – ускорението до 100 км/ч отнема само 3,8 секунди, а максималната скорост достига 305 км/ч.

Специалните настройки на ходовата част и аеродинамичните елементи позволяват на пилота да държи под контрол дивата тяга, която двигателят изпраща към колелата. Седемстепенната М скоростна кутия с два съединителя сменя светкавично предавките, без да се прекъсва подаването на мощност, а системата Launch Control осигурява максимално бързи стартове от място, без да се хаби ресурс в превъртане на гумите.

Ако край вас профучи BMW M4 GTS и не успеете да го видите, със сигурност ще го чуете. Защото спортната изпускателна система от титан бълва емоционален и характерен за М моделите гърлен рев.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.